در شرایطی که در پی انتشار خبر شهادت سردار حسین همدانی در حین انجام مأموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به‌دست تروریست‌های تکفیری مردم کشورمان داغ دار از دست دادن او بودند، اما برخی از رسانه های داخلی با رسانه های غربی و حامی داعش هم نوا شدند.


به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق به نقل از اندیشه نیوز در حالی که سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در حین انجام مأموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به‌دست تروریست‌های داعشی به شهادت رسید، ، اما حامیان داعش در کشورهای منطقه و همچنین حامیان فتنه و داعشی‌های وطنی با ذوق‌زدگی و ابراز خوشحالی از خبر شهادت شهید نوروزی، به بازنشر خبر شهادت وی پرداختهاند.

در همین راستا در شرایطی که در پی انتشار خبر شهادت سردار حسین همدانی در حین انجام مأموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به‌دست تروریست‌های تکفیری مردم کشورمان داغ دار از دست دادن او بودند، اما برخی از فعالان شبکه های مجازی و رسانه های داخلی با هم نوایی با رسانه های غربی و حامیان داعش مسیر اتخاذ شده توسط آنها را پیگری نمودند.

در همین خصوص سیاوش اردلان از مجریان شبکه سلطنتی بی بی سی فارسی در واکنش به شهادت سردار همدانی در صفحه تویتر خود نوشت:

«جزو سرکوب کنندگان نارامی های کردستان در اوایل انقلاب بود و در سرکوب معترضان سبز در نا آرامی های بعد از انتخابات ۸۸ نقش کلیدی داشت تا حدی که به همین دلیل توسط اتحادیه اروپا تحریم شد. قسمت حسین همدانی این بود که در سوریه و بدست داعش کشته بشه. با شمشیر زندگی کرد و با شمشیر از دنیا رفت»!

ابراز خوشحالی داعشی‌های داخل و خارج از شهادت سردار همدانی+سند

بهمن کلباسی نیز از دیگر فعالان در شبکه های ضد انقلاب با اشاره به خبر شهادت سردار همدانی در صفحه تویتر خود نوشت:

«حسین همدانی، فرمانده سابق سپاه تهران در سوریه کشته شد همان است که قبلا گفته بود موسوی و کروبی قابل بخشش نیستند»

 ابراز خوشحالی داعشی‌های داخل و خارج از شهادت سردار همدانی+سند

اما با این وجود روزنامه رویش ملت نیز با هم زبانی با سایر رسانه های بیگانه حاضر نشد تا عنوان شهادت را برای شهید همدانی بیاورد و در صفحه اول خود با تیتر «سرتیپ حسین همدانی در سوریه کشته شد» به انتشار این خبر پرداخت تا به این نحود چهره واقعی مسئولان این روزنامه اصلاح طلب و همفکرانش نمایان تر شود.

ابراز خوشحالی داعشی‌های داخل و خارج از شهادت سردار همدانی+سند

اما در حالی روزنامه رویش در تیتر اول خود از عبارت «کشته شدن» استفاده نموده است و حاضر نشد تا برای وی از لفظ شهادت استفاده نماید که این اقدام همانند رسانه های ضد انقلاب و حامیان فتنه ۸۸ و رسانه های عربی-غربی است. در همین راستا سایت ضد انقلاب خودنویس، منتسب به نیک آهنگ کوثر از ضد انقلابان خارج نشین نیز با همین ادبیات به انتشار خبر شهادت سردار همدانی پرداخت. این سایت در این باره با تیتر «سرکوبگر جنبش سبز در سوریه کشته شد» کینه خود از وی را نشان داد تا منشا این اقدام نمایان تر شود.

این سایت در این باره نوشت:

 سردار حسین همدانی که در سال ۱۳۸۸ فرماندهی لشکر محمد رسول الله را بر عهده داشت و از عوامل سرکوب "جنبش سبز” شناخته می‌شد، در حلب سوریه به دست نیروهای «داعش» کشته شد.

ابراز خوشحالی داعشی‌های داخل و خارج از شهادت سردار همدانی+سند

اما در حالی این افراد از خبر شهادت سردار همدانی ذوق زده شده اند که سایر رسانه های خارجی و ضد انقلاب رویه واحدی در پوشش این خبر اتخاذ نموده ان. در همین خصوص می توان به سایت های ضد انقلاب رادیو زمانه، دویچه وله فارسی، رادیو فردا، یورو نیوز، صدای امریکا، بی بی سی فارسی، گاردین و … اشاره نمود.

سایت رادیو زمانه در این باره در مطلبی با تیتر «حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسدارن در سوریه کشته شد» به انتشار خبر شهادت سردار حسین همدانی می پردازد.

ابراز خوشحالی داعشی‌های داخل و خارج از شهادت سردار همدانی+سند

دویچه وله فارسی نیز در مطلب خود با تیتر «یک فرمانده ارشد سپاه در حلب کشته شده است» می نویسد

سرتیب همدانی نقشی مهم نیز در مقابله با جنبش اعتراضی در سال ۱۳۸۸ داشته است. همدانی در آن سال مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و معاون قرارگاه امام حسین بود که مسئولیت حفظ امینت تهران را بر عهده داشت.

دوئیچه وله در ادامه شهادت سردار همدانی را موید دخالت نظامی ایران در سوریه دانست و نوشت: هفته گذشته دو منبع اطلاعاتی لبنانی اعلام کردند که ایران صدها سرباز به سوریه اعزام کرده است . این خبر از سوی مقامات رسمی ایران تایید نشد.ایران در کنار روسیه متحد اصلی بشار اسد است و کمک‌های مالی و نظامی به رژیم سوریه می‌کند.

ابراز خوشحالی داعشی‌های داخل و خارج از شهادت سردار همدانی+سند

رادیو فردا نیز در مطلب «حسین همدانی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در سوریه کشته شد» با اشاره به نقش سردار همدانی در کنترل فتنه ۸۸ می نویسد:

«بعد از حوادث سال ۸۸ سردار همدانی معتقد بود موسوی و کروبی به عنوان سران فتنه قابل بخشش نیستند و باید اعدام شوند».

ابراز خوشحالی داعشی‌های داخل و خارج از شهادت سردار همدانی+سند

سایت شبکه ماهواره ای یورونیوز نیز در مطلبی با تیتر «یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران ایران در سوریه کشته شد» این خبر را مخابره نمود.

ابراز خوشحالی داعشی‌های داخل و خارج از شهادت سردار همدانی+سند

گاردین نیز در مطلبی با تیتر «senior iranian commander killed in syria/ فرمانده ارشد ایران در سوریه کشته شد» به انتشار این خبر اقدام نمود

ابراز خوشحالی داعشی‌های داخل و خارج از شهادت سردار همدانی+سند

العربیه فارسی نیز در مطلبی با تیتر «حسین همدانی در عملیات شکت محاصره بزرگترین پیاده هوایی سوریه کشته شده است» به بازخوانی سابقه شهید همدانی پرداخت.

ابراز خوشحالی داعشی‌های داخل و خارج از شهادت سردار همدانی+سند

بی بی سی فارسی نیز در مطلبی با تیتر «سرتیپ همدانی در عملیات شکست حصر یک پایگاه هوایی در سوریه کشته شده است» می نویسد:

گفته می‌شود که او نقشی مهم در برخورد با معترضان در جریان تظاهرات روز عاشورا و پس از آن در تهران ایفا کرد.

بی بی سی در ادامه معرفی سردار همدانی نوشت: حسین همدانی همچنین از امضا کنندگان نامه‌ای است که چند تن از فرماندهان سپاه در جریان تظاهرات دانشجویی تیر ۱۳۷۸ خطاب به رئیس دولت اصلاحات، رئیس جمهوری وقت نوشتند و گفتند که "کاسه صبر”شان به پایان رسیده است و هشدار دادند که در صورت عدم جلوگیری از ادامه تظاهرات، وارد عمل خواهند شد.

ابراز خوشحالی داعشی‌های داخل و خارج از شهادت سردار همدانی+سند

اما یکی دیگر از سایت های ضد انقلابی که با ذوق زدگی به پوشش آن پرداخته است سایت سازمان منافقین خلق ایران است. سایت این گروهک ضد انقلاب با عباراتی بی شرمانه که حاکی از حقد و غضبی است که از وی در زمان انقلاب اسلایم و فتنه ۸۸ در دفاع از ولایت و کیان نظام اسلامی بر دل دارند می نویسد:

ابراز خوشحالی داعشی‌های داخل و خارج از شهادت سردار همدانی+سند

سایت بالاترین نیز در خبری با اشاره به شهادت سردار همدانی در عباراتی تاسف آور می نویسد:

ابراز خوشحالی داعشی‌های داخل و خارج از شهادت سردار همدانی+سند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 57
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 25
  • خراسانی ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    3 1
    به کوریه چشم دشمنان اسلام هدیه به روح این سردار رشید اسلام صلوات
  • سید ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    3 1
    عجب سوزشی داشتن این درندگان از سردار رفیع الدرجه ما خدا بیامرزدش که روسفید رفت
  • جواد ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    3 2
    لعنت به این منافقای وطن فروش و خود فروش که واقعا بدترین ادمهای زمینن خدا انشالله لعنتشون کنه که برای شهید مملکت از این عبارات استفاده می کنند اما این ادمها کثیف بدونن راه سردار همدانی ادامه پیدا میکنه تا زمانی که تمام ادمهای کثیف مثل شما از روی زمین ریشه کن بشن
  • SIAMAK58 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    سلام حرومزاده ها انشالله خودمون مياييم خدمتتون بي شرف ها
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    از خارجي ها انتظاري نيست ولي در داخل چرا؟ چنين فردي رو هر كشوري داشت بالاي سر مي گذاشت. درود بر اين سردار و روحش شاد.
  • یه نفر ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    لعنت بر پدر و مادر هرچی منافقه . اگه وجود دارند بیان بیرون ... بی پدرا رفتن تو سوراخ موش چرت میگن . مرگ بر منافق . مرگ بر منافق . مرگ بر منافق . مرگ بر منافق
  • مانی ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    سلام / پس میخواستین سپاه معاویه برای شهادت مالک اشتر علی گریه زاری کنن؟؟ سردار همدانی مالک اشتر بابصیرت سیدعلی بود. خدایش مارا بخاطر او رحمت کند .
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    درود خدا بر فرزندان دلیر خمینی و پیشمرگان سلحشور خامنه ای، ننگ و نفرین خدا بر فتنه گران بی دین، اصلاح طلبان آمریکایی کلید داران فتنه و داعشیان پست تر از حیوان
  • محمد ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    سردار به لياقتش رسيد و رفت . حال بايد به دنبال جانشينان سردار بود . تا آزادي سوريه و عراق روح بزرگ سردار هنوز در جبهه هاي عليه داعش حضور خواهد داشت. چرا سپاه حداقل به خاطر سردار عزيز چندتا از اين بالستيک ها رو تو موصل و حلب فرود نمي ياره
  • خالق ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    1 1
    سلام...خاک بر سر این روزنامه ها و خبرنگاران آشغال و کثافتشان. ..بیشرف های پست فطرت فکر نکردید که اگه امثال شهید همدانی ها نبودند الان داعش و مزدوران دیگر ناموس تون رو جلوی چشمتون میآوردند. ..کثافت های جانی داعشی به زودی به سزای اعمال پلید و کثیفشان میرسند.....انشالله ولایت فقیه تا ظهور مهدی موعود پا بر جا و به دست صاحب اصلی آن آقا صاحب الزمان عج خواهد رسید...به کوری چشم تمام دشمنان اسلام و برای شادی روح شهید همدانی و همه شهيدان اسلام صلوات
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    1 1
    همشون به اندازه کود حیوانی برای نباتات ارزش ندارن. برن به جهنم چرا به این فضولات توجه می کنید
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    1 1
    اونایی که منفی میدن یه سری روشنفکر و کوته بین هستند
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    با این نفرت پراکنی ها، تغییری در عزم و اراده ی ما حاصل نم یشود ما سر آرمان هایمان ایستاده ایم، عهدی داریم که به صاحبش می رسانیم ما همه همدانی هستیم
  • ریاستی ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    1 1
    بگذارید این دوپایان بگویند کشته.قران کریم که همانا معجزه زنده الهی است میفرماید:ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاؤ عند ربهم یرزقون.مپندارید کسانی که در را هخدا کشته میشوند مرده اند بلکه انها زنده ونزد ما روزی میگیرند. درود درود ودرود خدا وملایک بر این خداجویان کربلایی
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    احسنت، با دشمنان قرآن و اهل بیت بیشتر آشنا شدیم.
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    كي شود دريا به پوز سگ نجس
  • مجتبیh ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    کاسه لیسای خارج نشین که تکلیفشون مشخصه اما!!! خاک بر سر این اصلاح طلبان منافق وبی بصیرت وبی ننگ و رگ که حالیشون نمیشه که همه این جنگا تو منطقه بخاطر ایرانه اگه امثال این شهید همدانی ها نباشن که باید تو خیابونای تهران ومشهد با داعشی ها بجنگیم که البته معلومه دیگه اینا که سریع جمع میکنن ودر میرن
  • ناشناس ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    1 1
    تعجبی نداره تمام این کافرکیشان زاییده افکار پلید صهیونیسم هستند وبه امید خدا بزودی رسوا میشوند انشاالله
  • احمد ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    از همه احمق تر سایت بالاترین بود که به النصره و داعش لقب ارتش آزادی بخش !!! سوریه رو داده. یعنی به اندازه ای که این سایت ملت رو احمق فرض کرده در طول تاریخ بشر سابقه نداشته. از اون احمق تر کسی هست که سایت بالاترین رو میخونه و بهش استناد میکنه: میگن اسکول پرنده ای هست که غذاشو مخفی میکنه ولی بعدش یادش میره کجا مخفی کرده. اما شاسکول(اگه تلفظش رو درست گفته باشم) موجودی بسیار احمق تر از اوست این حیوان غذا خود را به اسکول میدهد تا برایش در یکجا مخفی کند!!!!!1
  • ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    اینها بی شرفند.
  • ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    متاسفم برای کسانی که از شهادت همانی خوشحال شدند. امیدوارم این افراد در دام داعش بیفتند. ما مدیون این سردار هسیتم. این شخص برای امنیت ما زحمات بسیار در سوریه بود. درود بر او
  • علی ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    حسین همدانی به اقایش حسین رسید از خون با برکتش صدها حسین همدانی دگر به پا میخیزند ----------------------------------------- التماس دعا سردار
  • محمود رضا ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    مشرق جان واقعا برات متاسفم به خاطر نشر چنین اخبار و تصاویر توهین آمیزی این خودش یک همکاری غیر مستقیم در انتشار مطالب تخریب کننده مقام این شهید والا مقامه
  • امین ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    خارجیا که هیچی حالا.سرشون تلافی میکنیم ولی داخلیایی که خوشحالن باید زن وبچشونو بدن دست داعش و امثال اون تا بفهمن سردار همدانی کی بوده.ضمنا اون حداقلش اینه که پای اعتقاداتش تا لحظه آخر وایساده ولی شما بدبختا چی؟؟؟هیچی ندارید که بهش افتخار کنید یا بهش اعتقاد داشته باشید.
  • علی ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    من خودم به میر حسین موسوی رای دادم, اگر سردار شهید هم چنین کاری کرده باشه(سرکوب شورش) دستش درد نکنه و به کوری چشم بدخواهان خارجی و داخلی با آزادی سوریه و عراق نام سردار شهیدمان جاویدان خواهد ماند.
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    امريكايي ها از ما عصباني باشيد و از اين عصبانيت بميريد ،،،،
  • رضا ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    گور پدر تك تكشان؛ سردار سلام ما را به ارباب بي كفنمان برسان.
  • وحیدی ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    روح سردار شاد. حقش نبود در بستر بمیرد و شهادت حقش بود
  • ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    به شهدایی که فتنه گرا برا شهادتشون جشن میگیرن بیشتر غبطه میخورم اللهم الرزقنا همچین زندگی و همچین شهادتی
  • میر ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    ایناها بدبختن اینها ببین چه فلاکتی بیفتن اینها با سعودی اسراییل نجس هم پیالن یکی عین شهید والامقام سردار حسین همدانی یک تنه لرزه براندام این بدبختا اندخته بود همین روحش شاد من واقا خیلی غصه خوردم ولی این بدبخت ها بدانند شب دراز هست قلندر بیدار هزاران ها سدار همدانی هست تا این بدبخت همیشه از سایه سرداران بترسن
  • ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    مرگ بر ضد انقلاب و وهابی و بهائی و وطن فروشان ایرانی
  • ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    شما ضد انقلابا ناخن این شهید نمی شید
  • همایون ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    خدایی این اصلاح طلبی یعنی ستون پنجم دشمن بودن یعنی عامل دشمن بودن ، یعنی خائن به وطن بودن ! پست فطرتی و خیانت به وطن از این بالاتر که تو کشور خودمون یک فرمانده کارآزموده و شجاع را کشته بنامیم ! مشرق نامردی اگه منتشر نکنی .
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    کیفیت بالای عملکرد سردار شهید در راه خدا و ولایت را از تیترهای دشمنان می شود حس کرد. چقدر شادند از شهادت این مرد خدا. ولی بدانند شادی انها طولانی نخواهد بود و به زودی به درک می روند و تا ابد در حزن و عذاب خوار کننده دردناک خواهند بود
  • مهدی مرادیفر ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    مشرق این جیره خواران پست اجنبی را افشا کن تا ملت فهیم ایران بهتر چهره کثیف ومنافق اینها را بشناسند .افشا کن .
  • یار غریب ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    واقعا آتش زدن دفتر روزنامه حداقل واکنش مشروعی ایست که می توان انجام داد
  • محمد ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    مرگ بر ضد ولایت فقیه ازفتنه گران گرفته تا منافقین وبی بی سی ورادیوهاوسایت های ضد انقلاب ودرود خدا برروح پر فتوح این رهرو حسین ابن علی (ع) وهمه شهیدان راه خدا با انبیا واولیا محشور باشی سردارهمدانی شهادت مبارک
  • عمواحمد ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    از شخص وطن فروش که حتی دین وناموس وشرفش را به بیگانه به ثمن بخس فروخته باشه چه انتظاری داریم او وظیفه اش فقط نوکری است حالا چه داخل کشور باشه ویا خارج از کشور فرقی براش نداره پس همه با هم بگیم مرگ ذلت بار بر همه ی وطن فروشان وخائنان به ملت
  • ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    چرا با داعشی های داخلی کاری ندارند ؟؟؟؟؟
  • حسینی ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    شهادت مزد جهاد فی سبیل الله است انشاالله در وفت خودش انتقام خواهیم گرفت
  • محمود ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    کاری به اصلاح طلب و نمیدونم این و اون ندارم اینقدر میدونم که یه سرمایه از دست ایران و ایرانی رفت دقیقا به دردناکیه فرار مغزها این سردار از سرمایه های ایران به حساب میاد ، ان شاالله با شاه اسماعیل صفوی که همه هم و غم وجودیش گرفتن حق شیعه بود محشور شوند
  • ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    اللهم صل علی محمد و ال محمد وعجل فرجهم
  • سیروس ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق@ثبت است بر جریده عالم دوام ما
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 1
    درسته که برای من و شما شناخته شده اند اما باید برای همه مشتشون باز بشه.
  • فرشته ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 1
    همه عمر شریفش را صرف خدمت به مردم کرد . اگر اینها نبودند ما نمی توانستیم در شهرها با امنیت زندگی کنیم و باید قدر دانشان باشیم
  • رضا ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 1
    مرگ بر داعش و وهابی،مرگ بر داعش مرگ بر داعش،حرومزاده های بی غیرت
  • خداپرست ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 1
    خاک بر سر اون بی غیرتایی که به کامنت‌های حمایت از شهید همدانی منفی میدن. ایران از این سرداران و سربازان متدین و میهن‌دوست کم نداره. تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    ااااه دستم اشتباهی خورد دیسلایک= خواستم بگم بیگ لایک.
  • ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 1
    سردار سرلشکر سپاه اسلام شهادتت مبارک.
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 1
    داعشی داخلی یعنی چه؟ لعنت بر هر چه داعشی داخلی و خارجی کثافت و دزد و قاچاقچی و بیسواد و خوارج زمان.
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 1
    فتنه گران الان در تدبیر فعالیت جدید اند
  • ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    اگر بحث و فعایت فتنه گری واقعی باشد در این صورت ضربه ای که فتنه گر به انقلاب و افکار مردم زد و از سال 88 همه چیز را به رکود برد را دشمن صهیونیست و امریکای جهانخوار هم نزد.
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    بالاترین سایت خبری نیست فقط هر مطلب و خبری که بیشتر رای بیاره میره بالاتر .
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 1
    منورالفکرهایی هستند که با پول اسرائیل روزگار میگذارنند
  • ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 1
    با این اوصاف، بیشتر عاشقش شدم.
  • عرفان ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    0 1
    خدایا مارا از شر این بی بصیرتان کوردل رها کن
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    0 1
    به خدا حروم زاده تر از این سبز ها خودشونن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس