سخنگوی وزارت دفاع روسیه از انجام ۶۴ حمله هوایی جت‌های جنگنده این کشور علیه مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه خبر داد که در جریان این حمله‌ها، ۵۵ موضع این گروه تروریستی نابود شدند.

گروه بین الملل مشرق- ژنرال «ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه از انجام ۶۴ حمله هوایی جت‌های جنگنده این کشور علیه مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه خبر داد که در جریان این حمله‌ها، ۵۵ موضع این گروه تروریستی نابود شدند.

انهدام 55 مقر تروریستها در شمال حماه+تصاویر

بنابر این گزارش، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: افزایش شدت عملیات هوایی روسیه به افزایش چشمگیر شناسایی شمار اهداف زمینی  بازمی‌گردد. کوناشنکوف تصریح کرد که جت‌های جنگنده روسی ۲۹ کمپ و انبار مهمات گروه‌های تروریستی را در حاشیه شمالی استان «حماه» نابود کردند.

انهدام 55 مقر تروریستها در شمال حماه+تصاویر

وی گفت: دو مرکز فرماندهی، ۲۹ اردوگاه تروریستی و ۲۳ موضع نگهبانی شامل تجهیزات نظامی و سلاح در نتیجه عملیات‌های هوایی روزانه روسیه نابود شدند. کوناشنکوف افزود که مراکز فنی، لجستیکی و مراکز پشتیبانی داعش نیز در جریان عملیات هوایی روسیه منهدم شدند.

انهدام 55 مقر تروریستها در شمال حماه+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سینا قاسمی نژاد ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    احسنت بر پوتین...در جهانی که اکثر کشورها حامی تروریست ها و نامنی منطقه هستند. انسان های بزرگ منشی مانند پوتین هستند که بخاطر دفاع از شرف انسانی و انسانیت میجنگد...درود بی پایان به چنین انسان بزرگی . احسنت بر پوتین...
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    مرگ بر پوتین روباه صفت
  • ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    باید از طریق اگهی های کاغذی که روی مردم میریزند اطلاع دهند که مختصات محل حضور و مشاهده داعشی ها را با گوشی اندروئیدی و نرم افزار جی پی اس آن مردم به شماره های خاص پیامک کنند تا ارتش هم با هماهنگی روسیه همان مختصاتها را بمباران کند تا داعشی جماعت منقرض شوند.
  • سینا قاسمی نژاد ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    آقای ناشناس شما همیشه بدبین هستید متاسفانه..اینجور آدم ها به همه چی بدبین و موج منفی به دیگران میدهند پس بهتره نظرندهید که موج منفیتون همه جا گیر نشه..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس