کد خبر 478788
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۳

ژنرال «ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه ادعای شبکه خبری آمریکایی سی.ان.ان مبنی بر سقوط موشک روسی پرتاب شده به سوی مواضع داعش در سوریه در ایران را رد کرد.

به گزارش مشرق، کوناشنکوف روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: ادعای سی.ان.ان مبنی بر اصابت موشک شلیک شده از ناوگان روسی دریای خزر در خاک ایران نادرست است.

وی افزود: بر خلاف رسانه آمریکایی که از منابع ناشناس خبر را منتشر می کند، استناد ما به واقعیت است و فیلم های اصابت موشک ها به صورت همزمان پخش شده است.

روسیه در هشتمین روز از عملیات ضد تروریستی مشترک با ارتش سوریه علیه گروه های تروریستی به ویژه داعش در خاک این کشور، دیروز (چهارشنبه) 26 فروند موشک کروز از دریای خزر به اهداف از پیش تعیین شده شلیک کرد.

این کشورها از زمان آغاز عملیات ضد تروریستی روسیه مدعی هدف قرار گرفتن مناطق غیرنظامی و جان باختن مردم شده بودند که روسیه آن را رد کرده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ارش ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    چجوری حاضر شدن همچین کاری رو قبول کنن اومدیم نقض فنی پیدا کرد حادثه که خبر نمیده ؟؟؟؟؟؟؟ نیت کار درسته خوبه ولی کارشون درست نبود
  • ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    آمریکای ملعون میخاد با تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی مردم ایران مانع از حملات موشکی روسیه از خزر به سمت مواضع داعش بشه. اگر روسیه بخواد از روی مرز هوایی ترکیه اقدام به حمله موشکی بکنه احتمال رهگیری و منفجر کردن موشکهاش توسط سپرهای دفاعی آمریکا در منطقه به بهانه نقض حریم هوایی ناتو هست.پس بهترین راه استفاده از حریم هوایی متحدی مثل ایران است. هیچ جای نگرانی نیست چون حملات موشکی روسیه از مرز هوایی ایران با مقامات دفاعی ایران هماهنگ شده است و که اگه نبود خودمون موشکهای روسیه رو میزدیم ما از هر اقدامی علیه دشمنان اهل بیت علیهم السلام حمایت میکنیم. تا کور شود چشمان آل سعود و آمریکا و اسرائیل داعش پرور
  • مهماندار هواپیما ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    امیدواریم اگر سقوط کرد سالم بماند تا با مهندسی معکوس نمونه سازی کنیم
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    جالبه که ایران چیزی نگفته!!!
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    خدا شفا بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس