کد خبر 477884
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸

فیفا در لیست اولیه نامزدهای توپ طلا تیمی از بازیکنان بزرگ و تاثیر گذار را جا گذاشته است که کاپیتان متعصب یووه در راس آنها قرار دارد.

به گزارش مشرق، فیفا لیست اولیه‌ نامزدهای بهترین بازیکن جهان را دو روز پیش اعلام کرد که این موضوع بهت و حیرت هواداران فوتبال را از نبود ستارگان بزرگی که در این سال تاثیر مستقیم در موفقیت‌های تیم‌هایشان داشتند به همراه داشت.

در راس این ستارگان محروم شده از توپ طلا 2015 جان لوئیجی بوفون کاپیتان و گلر متعصب تیم یووونتوس قرار دارد که اعترضات شدید هوداران فوتبال را به این تصمیم فیفا به همراه داشت.

البته این اولین بار نیست که ستاره بزرگی از لیست فیفا خط می‌خورد، سال گذشته هم لوئیس سوارز اروگوئه‌ای که عملکرد بسیار خوبی به همراه تیمش داشت اما به خاطر حرکت غیرورزشی که بر روی مدافع ایتالیایی کیلینی انجام داد از این لیست خط خورده بود.

امسال یک تیم کامل از ستارگان از لیست فیفا خط خوردند، اکنون دلیل فدراسیون فوتبال جهانی از حذف این ستاگارن چیست؟ آیا شما آن را تایید می کنید؟

لیست تیم ستارگان محروم شده از جایزه توپ طلا 2015 به ترتیب زیر است:

دورازه‌بان: جان لوئیجی بوفون ( یوونتوس).

دفاع‌ها: جرارد پیکه ( بارسلونا)- دیگو گودین ( اتلتیکو مادرید)- پاتریس اورا ( یوونتوس)- جوردی آلبا ( بارسلونا).

هافبک‌ها: داوید سیلوا ( منچستر سیتی)- سسک فابرگاس ( چلسی)- مسعود اوزیل ( آرسنال)- سرخیو بوسکس ( بارسلونا)- مارکو رویس ( بورسیا دورتموند).

مهاجم: گونزالو هیگواین ( ناپولی).

{$sepehr_media_1175670_400_300}

دانلود
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس