کد خبر 477504
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۶

تظاهرات صهیونیست ها در مقابل خانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تداوم آماده باش در کرانه باختری و زخمی شدن حدود ۵۰۰ معترض فلسطینی در دو روز اخیر از اخبار مهم فلسطین است.

 به گزارش مشرق، فلسطین الیوم اعلام کرد: صدها صهیونیست با برگزاری تظاهرات در مقابل منزل «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، خواستار افزایش امنیت صهیونیست ها در اراضی اشغالی شدند.

برخی از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی نیز در این تجمع حضور داشتند. از سوی دیگر، «گادی ایزنکوت» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم در سرتاسر کرانه باختری، تا اطلاع ثانوی در حالت  آماده باش است.

از سوی دیگر رسانه های فلسطینی اعلام کردند تلاش صهیونیست ها برای ربودن یک کودک فلسطینی در روستای «جوره الشمعه» در جنوب بیت لحم پس از فرار این کودک از دست گروهی از صهیونیست ها، ناکام ماند.

در همین حال، هلال احمر فلسطین اعلام کرد بر اساس آخرین گزارش ها ظرف دو روز اخیر ۴۹۹ معترض فلسطینی بر اثر خشونت های نظامیان  رژیم صهیونیستی زخمی شدند. شبکه قدس نیز از خشونت گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی علیه معترضان فلسطینی در شهر ناصره واقع در کرانه باختری خبر داد.

شایان ذکر است، در عملیات شهادت طلبانه روز شنبه در قدس که به دست یکی از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین انجام شد، دو صهیونیست به هلاکت رسیده و دو نفر نیز زخمی شدند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس