رئیس کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از مصوبه این شورا برای عدم پذیرش عضویت احزاب و تشکل‌های اصلاح طلب تا زمان انتخابات خبر داد.

 به گزارش مشرق، حسین کمالی رئیس کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه وظیفه کمیته سیاسی بررسی پرونده‌های عضویت احزاب و تشکل‌ها در این مجموعه است، بررسی پرونده عضویت حزب ندای ایرانیان در شورای هماهنگی به اتمام رسیده است، اظهار داشت: خیر.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصویب کرده است که تا انتخابات آینده فعلاً هیچ مجموعه‌ای را به عنوان عضو جدید وارد نکند.

رئیس کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پاسخ به این پرسش که آیا پرونده عضویت ندا در شورای هماهنگی تا انتخابات باز می‌ماند، گفت: صحبتی که گفتم مصوبه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است.

حسن یونسی سخنگوی حزب ندای ایرانیان 17 دی‌ماه 1393 در گفت‌و‌گویی با وب‌سایت این حزب گفته بود: اعضای حزب ندای ایرانیان بار‌ها گفته بودند که این حزب برای هماهنگی با جریان اصلاحات از پیش برنامه دارد و ما فکر می‌کنیم یک راه مناسب برای ایجاد این هماهنگی‌ها، عضویت و فعالیت در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است؛ بنابراین ما در چند روز گذشته درخواست عضویت در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را ارائه کردیم.

پس از آن، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به بررسی درخواست عضویت ندای ایرانیان اقدام کرد ولی علی رغم تغییر سه رئیس دوره‌ای در شورای هماهنگی همچنان پرونده عضویت این حزب در این شورا مفتوح ماند؛ پس از ناامیدی ندا برای حضور در میان اصلاح طلبان، حسن یونسی سخنگوی ندای ایرانیان، گفت: حزب ندا اصراری به عضویت در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ندارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس