وزیر دادگستری گفت: دولت مصمم به برگزاری انتخابات قانونمند و بدون حاشیه در اسفند ماه سال جاری است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی در جمع نماز گزاران جمعه امروز گرگان مرکز استان گلستان افزود: علاوه بر دولت شورای نگهبان هم با نظارت کامل زمینه برگزاری انتخابات سالم را فراهم می کند اما هدف اصلی مورد نظر نظام حضور پرقدرت و پرشور مردم است.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند سال جاری برگزار می شود.

وی به وجود برخی مشکلات در کشور اشاره کرد و گفت: برخی از این گرفتاری ها باقی مانده از دوران مدیریت گذشته است که متاسفانه هنوز اثرات نامناسب آن در کشور باقی است.

وزیر دادگستری بدون نام بردن از فرد و گروه خاصی اضافه کرد: در گذشته بی توجهی ها و بی انضباطی های فراوانی در کشور انجام شد که دولت می کوشد نقض قوانین و تجاوزات صورت گرفته را سامان دهی کند.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: به عنوان نمونه در استان گلستان که دارای میانگین بارش مناسبی در کشور است امسال شاهد کم آبی گسترده هستیم که دلیل اصلی آن برداشت های غیرمجاز فراوان در سال های گذشته است.

وزیر دادگستری همچنین به تلاش دولت برای حل بحران های اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: انجام مذاکرات سنگین و فشرده هسته ای اگر چه به صورت مستقیم تاثیری در بهبود شرایط اقتصادی ندارد اما می تواند زمینه رفع موانع و محدودیت ها را فراهم آورد.

حجت الاسلام پورمحمدی بیان کرد: با پایان یافتن این مذاکرات محدودیت هایی که برای رونق یافتن اقتصاد کشور از جمله حل مشکل بیکاری وجود داشت به پایان رسیده و امیدواریم از این پس و با همت بیشتر دولتمردان و کارآفرینان شاهد حرکت هر چه بیشتر چرخ های اقتصادی کشور باشیم.

وی تغییر نگاه کشورهای بزرگ دنیا را یکی دیگر از نتایج انجام مذاکرات هسته ای دانست و گفت: بر خلاف سال های گذشته دیگر هیچ کشوری ایران را کشوری منزوی ندانسته و با نگاه احترام آمیز با ما برخورد می کند.

وزیر دادگستری بیان کرد: ایران با صبوری مردم، هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب و هوشمندی مسوولان به سلامت از دوران پرتلاطم تحریم عبور کرد و در زمان حاضر ایران در شرایط مناسب و مطلوب قرار گرفته است.

پورمحمدی که صبح روز گذشته در شورای اداری استان گلستان نیز سخنرانی داشت، همچنین شب گذشته در اجتماع مردم شیعه و سنی شهرستان بندرترکمن سخنانی بیان داشت.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس