سنتر تیم ملی بسکتبال ایران گفت: تا قبل از دیدار مقابل کره جنوبی عملکرد خوبی در جام ملت ها نداشتم؛ اما سعی کردم در این مسابقه خودم را پیدا کنم.

به گزارش مشرق، حامد حدادی بعد از پیروزی در دیدار مقابل کره جنوبی و صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: شروع خوبی در بازی داشتیم و اختلاف دو تیم با تمرکز و دفاع خوب زیاد شد. این اختلاف را تا پایان هم نگه داشتیم تا با جبران باخت سال قبل، به جمع چهار تیم برسیم.

وی درباره بازی خوب خود افزود: تا به حال در این تورنمنت خوب بازی نکرده بودم. در دیدار مقابل کره جنوبی برای پیدا کردن خود در تیم تلاش کردم تا به بازیکنان دیگر کمک کنم. آنها هم با رساندن توپ به من کمک کردند تا امتیاز بگیرم.

حدادی با اشاره به مشکلاتی که تا به حال در جریان جام ملت‌های آسیا برای ایران ایجاد کرده اند، گفت: بعد از تمام مشکلات امیدوارم فردا هم با قدرت تیم میزبان را شکست دهیم و به فینال برسیم.

سنتر تیم ملی ایران درباره بازیکنان بلندتر از 210 سانتی متر چین تاکید کرد: چینی ها هر سال همین شرایط را داشته اند و چند بازیکن بالای 215 متر را به مسابقات می آورند. امسال هم بازیکن 220 سانتی متری آورده اند و فکر می کنم که رقابت خوبی با آنها داشته باشیم.

مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا فردا برگزار می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس