معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: اگر از دشمن اشتباهی سر بزند با تمام توان به آن پاسخ محکم و کوبنده خواهیم داد.

به گزارش مشرق، امیر سید علی مهرابی معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی شامگاه دوشنبه در آیین گرامیداشت حماسه مقاومت مردم اندیمشک در 6 مهر سال 59 که با حضور گسترده شهروندان و مسئولان لشکری و کشوری در محل یادمان دفاع مقدس جسر نادری اندیمشک برگزار شد، اظهار کرد: دشمن می‌داند که ایران یک مکان مهم برای همه مسلمانان است و با دارا بودن ظرفیت‌های عظیم کشوری، تاثیرگذار در معادلات منطقه‌ای و حتی جهانی است.

وی افزود: نیروهای مسلح ما ثابت کرده‌اند که اگر از دشمن اشتباهی سر بزند با تمام توان به آن پاسخ محکم و کوبنده خواهیم داد.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اضافه کرد: اگر ایثارگری‌ و رشادت رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود از این اقتداری که ایران اسلامی در حال حاضر دارد خبری نبود.

مهرابی با اشاره به خلق حماسه مردم اندیمشک در ششم مهر سال 59 در محل جسر نادری، تصریح کرد: به همت نیروهای مردمی اندیمشک و رزمندگان دشمن در همین نقطه زمین گیر شد و نتوانست پیشروی کند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن در قالب سه سپاه و 12 لشکر حمله کرد و ما شاهد حمله گسترده دشمن بودیم و خوزستان نیز نقطه عطف حمله آنان بود.

وی در ادامه افزود: جداکردن خوزستان از بدنه کشور اسلامی از اهداف دشمن بود که با دفاع جانانه ملت و رزمندگان و شهدا و حتی در همین منطقه، ناکام ماند.

وی با اشاره به وضعیت کنونی کشورهای منطقه، بیان کرد: امروز نیروهای مسلح ما چه از نظر نیرو و چه از نظر تجهیزات و امکانات در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارند.

مهرابی در پایان با اشاره به حضور جوانان نخبه و برومند ایرانی در عرصه‌های نظامی و دفاعی، گفت: جوانان ما با حضور ارزشمند در صحنه‌های مختلف دفاع از کیان ایران اسلامی جایگاه خود را به اثبات رسانده‌اند.

در ششم مهر سال 59 نیروهای مردمی اندیمشک به همراه نیروهای ارتش در محل پل کرخه (جسر نادری) با رشادت و خلق حماسه‌ای ماندگار جلوی پیشروی و عبور دشمن از رودخانه کرخه و تصرف شهرهای شمالی خوزستان را گرفتند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس