یادواره پانزده شهید گلکون کفن روستاهای ساحلی لاهیجان در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای حسن بکنده با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره پانزده شهید گلگون کفن روستاهای امیرآباد، حسن بکنده، جیر باغ و سحر خیز محله در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای حسن بکنده برگزار شد.

دراین مراسم که خانواده معظم شهداء و جانبازان به همراه مسئولین بخش رودبنه حضور داشتند حجت الاسلام زکریا عاطفی با بیان اینکه امروز هرچه داریم از برکت خون شهیدان است افزود:امنیت امروز کشور از ثمره این عزیزان است.

رئیس حوزه علمیه لنگرود با بیان اینکه امروزآمریکا واسرائیل تمام تیر خشم و نفرت خود را بسوی ایران نشانه گرفته اند افزود:به برکت خون شهیدان و سایه ولایت فقیه تا کنون نتوانستند هیچ غلطی کنند و به هدفشان برسند.

حجت الاسلام عاطفی در ادامه با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی در فتنه ۸۸ و هشت سال دفاع مقدس نتوانستند کاری از پیش ببرند افزود:باید وفادار ولایت فقیه باشیم و قدر امنیت امروزی که در کشور حاکم است را بدانیم.

وی در پایان افزود:حادثه منا و شهادت حجاج ایرانی در پی بی تدبیری و بی کفایتی رژیم آل سعود رقم خورد و این رژیم باید به دنیای اسلام و خانواده شهید شدگان در این حادثه پاسخگو باشد.

  روستاهای ساحلی (۱)  روستاهای ساحلی (۶) روستاهای ساحلی (۷) 

   روستاهای ساحلی (۹)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس