گرامیداشت یاد و خاطره شهید هاشمی‌نژاد همزمان با سالروز شهادت این عالم مجاهد در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق به نقل از شبستان، همزمان با فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد شهادت آیت الله عبدالکریم هاشمی‌نژاد برنامه‌های متعدد و متنوعی با همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی و دیگر نهادهای مسئول استان در نظر گرفته شده است.

مراسم بزرگداشت این شهید والامقام در رواق امام خمینی(ره) حرم‏ مطهر رضوی  درروز سه شنبه هفتم مهرماه از ساعت 9 الی 11 صبح برگزار می‌شود و آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) و فرزند شهید آیت الله سعیدی نیز در آن به سخنرانی می‌پردازد.

همچنين همزمان با این سالگرد بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستگاه‌های دیگر برنامه‌هایی متناسب با این روز دارند كه گلباران و عطرافشانی مزار شهید هاشمی‌نژاد نیز بخش دیگری از برنامه‌های در نظر گرفته شده در این سالگرد است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی مختصری از زندگی‏نامه شهید هاشمی نژاد را در تابلویی مزین به تمثال شهید تهیه و در اماکنی که به نام آن شهید والامقام نامگذاری شده نصب می‌کند.

همچنين برگزاری مراسم بزرگداشت این شهید والامقام در سالن همایش امام علی(ع) دانشگاه فرهنگیان با سخنرانی حجت‏الاسلام‏والمسلمین فرزانه ، امام جمعه موقت مشهد و رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز از ديگر برنامه هاي سالگرد شهادت آیت الله عبدالکریم است.

ياد آوري مي شود، در آستانه سالروز شهادت این عالم مبارز کتاب «رهبران راستین» سومین نوشتار از مجموعه اصول اعتقادی به قلم شهید هاشمی‌نژاد توسط معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به چاپ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس