کد خبر 473607
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

باشگاه ناپولی سخنانی را که اخیرا از گونزالو هیگواین در انتقاد از کریستیانو رونالدو منتشر شده بود، رد و تاکید کرد که خود این بازیکن هم چنین سخنانی را تکذیب کرده است.

به گزارش مشرق، پایگاه اطلاع رسانی EFE گزارش داد: روزنامه اسپورت کاتالونیا مصاحبه‌ای را از گونزالو هیگواین، ستاره سابق رئال مادرید منتشر کرد که در آن، این بازیکن آرژانتینی به شدت از کریستیانو رونالدو انتقاد کرده و او را دلیل اصلی جدایی‌اش از رئال مادرید معرفی کرده بود.

باشگاه ناپولی ایتالیا در سایت رسمی خود تاکید کرد چنین سخنانی دروغ است و هیگواین هم آنها را تایید نمی‌کند. در خبر سایت باشگاه ناپولی آمده است: «باشگاه و هیگواین چنین سخنانی را با قاطعیت رد می‌کنند.»

هیگواین در این مصاحبه که بازتاب زیادی در رسانه‌های جهان داشت، رونالدو را فردی بسیار مغرور و خود خواه معرفی کرده بود و از اختلاف خود با این ستاره پرتغالی سخن به میان آورد.

هیگواین سه سال در رئال مادرید با رونالدو هم بازی بود و موفق شد با این بازیکن پرتغالی قهرمانی در رقابت‌های لالیگا، جام حذفی و سوپر جام اسپانیا را به دست آورد. او سه فصل پیش تصمیم گرفت از رئال مادرید جدا شود و الان برای ناپولی ایتالیا بازی می‌کند.

هیگواین در دیدار اخیر ناپولی برابر یوونتوس در رقابت‌های سری A موفق شد گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس