در روز دوم هفته هفتم لیگ برتر پانزدهم مربیان تیم‌ها اظهار نظرهای مختلفی درمورد بازی‌ها داشتند.

گروه ورزشی مشرق، هفته هفتم لیگ برتر پانزدهم در روز دوم با انجام 3 دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی‌ها تیم فوتبال پرسپولیس در تبریز از سد تراکتور سازی گذشت و استقلال در تهران مقابل تیم راه آهن با نتیجه 3 بر 3 متوقف شد..

برنامه، نتایج کامل، جدول رده‌بندی و گلزنان لیگ برتر

در پایان این دیدارها سرمربیان تیم ها درخصوص بازی به خبرنگاران و رسانه ها پاسخ دادند:

تراکتورسازی 0 - پرسپولیس 1

اولیویرا: نمیتوانیم ثاقبی را بکشیم

از اعتراض به داوری تا حمایت از داورانتونی اولیویرا بعد از شکست یک بر صفر تراکتورسازی مقابل پرسپولیس در  هفته هفتم لیگ برتر، گفت: بازی که انجام دادیم نشان دادیم که تراکتورسازی می‌تواند موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کند. تیم حریف سعی کرد بیشتر از بازی مستقیم استفاده کند. آنها از موقعیت‌ خود بهترین بهره را ببرند. در هر دو نیمه موقعیت‌هایی داشتیم اما باز هم مشکل گلزنی در تیم وجود دارد.

وی عنوان کرد: پرسپولیس صاحب یک پنالتی شد و از این مسئله استفاده کرد و 3 امتیاز بازی را به دست آورد.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اعتراض شاهین ثاقبی به تعویض خود خاطرنشان کرد: همه ما جوان بودیم و این حالات را داشتیم. 40 سال پیش در همین سن بودم. نمی‌توانیم از این رفتار بگذریم. مشخص است که ثاقبی دیگر این رفتار را تکرار نخواهد کرد. اول این که با این کار به خودش، دوستش و هواداران و باشگاه بی احترامی کرد. با این رفتار نمی‌توانیم او را بکشیم. این کار باعث شد که دیگر بازیکنان جوان درس عبرت بگیرند.

اولیویرا در مورد عدم گلزنی تیمش، خاطرنشان کرد: با مهرداد بایرامی صحبت کردم و به او گفتم در 3 بازی اخری که انجام دادی تا حد توان برای عمل به تکالیف خود عمل کردی اما برای ضربات آخر باید تلاش بیشتری انجام دهی. نگران این هستم که در باز‌ی‌های آینده نتوانیم موقعیت گلزنی ایجاد کنیم! فکر می‌کنم به غیر از تمرین کردن راه حل دیگیری نداریم.

وی در مورد اینکه تراکتورسازی در نیمه اول گل می‌زند اما در نیمه دوم گل می‌خورد و آیا این از ضعف مربی است، عنوان کرد: بنده هم قبول دارم که مشکل از من است. وقتی تیم نتواند نتیجه بگیرد همیشه تقصیر را به گردن کسی می‌اندازند که تشکیل دهنده این تیم است. بازهم تأکید می‌کنم تراکتورسازی فعلی همان تیم فصل قبل نیست. از فصل قبل فقط 3 مهره در تیم مانده است. بازیکنان پایه‌ای که در فصل قبل داشتم را می‌خواستم برخی و برخی نفرات مدنظرم را نتوانستیم جذب کنیم. نمی‌دانستم این بازیکنان را در این فصل در اختیار نخواهم داشت. وقتی بازیکنانم نیستند باید به دنبال نفرات دیگری باشم. همیشه گفتم که از مدیران تیم خواستم که بگویند سیاست‌شان چیست. از آنها خواستم از هدفشان برای لیگ امسال بگویند. باید این پروژه درست شود.تمام خبرنگارانی که همیشه همراه تیم هستند چه احساسی از این مسئله دارند؟ 4 بار با تراکتورسازی همراه بودم و شما 4 تیم متفاوت را دیدید. باید برای 3 سال برنامه داد نه یکسال.

اولیویرا در مورد عملکرد داور خاطرنشان کرد: می‌خواهم بگویم که آیا امروز کسی در مورد داور صحبت کرد؟  امروز نیامدم در خصوص داوری صحبت کنم. نمی‌توانم همیشه در این مورد حرفی بزنم.  داور در بازی‌ امروز پنالتی درستی را اعلام نکرد. او در نیمه اول باید یک کارت قرمز به بازیکن پرسپولیس می‌داد. به همین خاطر از همین جا نمی‌گویم مقصر باخت ما در این دیدار داوری است. این اولین بار است که در مورد داوری یک دیدار صحبت می‌کنم. به خودم قول دادم در مورد داوری صحبت نکنم اما اتفاقات بازی دلیل این بود که در مورد داور صحبت کنم.

برانکو: از بازیکنانم تشکر میکنم

از اعتراض به داوری تا حمایت از داورانبرانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: درگذشت حاجیان در مراسم عید قربان را تسلیت می گویم. 3 امتیاز برای هواداران پرسپولیس در عید قربان خوب بود. این برد را به آنها تقدیم می‌کنم. چیزی که من را به عنوان مربی خوشحال می‌کند انجام بازی منظم مقابل تیمی‌ است که از بهترین های ایران است. موفق شدیم تمام ضد حملات حریف را کنترل کنیم و فرصت‌های متعددی را روی دروازه به وجود آوردیم. مستحق برد بودیم و نشان دادیم لیاقت این 3 امتیاز را داشتیم ناراحتی ما فقط از این است که به اندازه کافی تا به الان امتیاز نگرفتیم. مایلم در این جا از بازیکنان تیم به دلیل مبارزه جانانه مقابل تراکتورسازی تشکر کنیم امروز بی نقص بازی کردیم.

وی افزود: از دقیقه اول بازی هدفمان برد و کسب 3 امتیاز بود. فرصت زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. این مسئله را در نظر داشته باشید با تیمی بازی کردیم که فصل قبل در آستانه قهرمانی بود. فضای ضد حمله را برای حریف به طور کامل بستیم چندین موقعیت گل داشتیم که مهدی طارمی و علی علیپور موقعیت‌هایی را از دست دادند. در نهایت روی پنالتی که طارمی گرفت بنگستون گل تیم را به ثمر رساند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند مدعی باشد، تصریح کرد: نشان دادیم استحقاق حضور در جرگه مدعیان را داشتیم اما ورزش فوتبال به این شکل است که گاهی اتفاقات طوری که شما می‌خواهید رقم نمی‌خورد. فرقی ندارد که با ما کدام تیم بازی داریم همه حریفان قوی هستند. سعی می‌کنیم با روند رو به رشد به موفقیت‌های بیشتری برسیم و جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم.



ملوان 0 -  پدیده 0

استیلی: تمام سعی ما راضی کردن هواداران است

از اعتراض به داوری تا حمایت از داورانحمید استیلی سرمربی ملوان اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی بود و هر 4 روز یکبار بازی می‌کردیم اما تیمی که ما با آن بازی می‌کردیم که به میزان کافی استراحت داشت.

سرمربی تیم ملوان گفت: در نیمه اول تیم ما اشتباهات زیادی داشت اما در نیمه دوم توانستیم نقاط ضعف خودمان را پوشش دهیم و در این بازی دو بازیکن خود را نداشتیم که روی بازی ما تاثیر زیادی گذاشت اما تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و روند رو به رشدی را پیدا می‌کند.

وی افزود: وقتی بازیکن بیرون از زمین تشویق می‌شود تمرکز بازیکن داخل زمین به‌هم می‌خورد و تمام سعی ما برای هواداران است تا آنها را راضی کنیم.

استیلی عنوان کرد: ما دوران آماده سازی نداشتیم و زمان کافی برای پوشش نقاط ضعف را به جهت بازی‌های فشرده مان از دست دادیم و فقط یک روز توانستیم تمرین کنیم و در استراحتی که داریم می‌توانیم به اردو برویم تا شرایطمان بهتر شود و در آن اردو بازیکنان مورد نظر به ما اضافه شود.

وی در خصوص هافبک طراح گفت: یکی از مشکلان ما نبود بازیکن طراح است و زمانی که ما به تیم آمدیم تیم بسته شده بود و اگر بخواهیم بازیکن بگیریم نیاز به حمایت مالی داریم که این جز وظایف من نیست و هیأت مدیره در حال حل این مشکلات هستند.

مهاجری: به ملوان برای داشتن همچین هوادارانی تبریک می گویم

از اعتراض به داوری تا حمایت از داورانرضا مهاجری سرمربی پدیده خراسان در نشست خبری بعد از بازی با ملوان گفت: بازی خوبی بود. دو تیم تلاش کردند با توجه به تفکرات خودشان به گل برسند. صاحب چندین موقعیت و البته پنالتی شدیم که از دست رفت. در نیمه دوم تحت فشار حملات مستقیم ملوان قرار گرفتیم. در نهایت دو تیم به تساوی رضایت دادند در اینجا به آقای استیلی و تیم ملوان خسته نباشید می‌گویم.

وی در ادامه افزود: فضاهایی که ملوان می‌توانست به دروازه ما نزدیک شود را بستیم. تنها نگرانی ما پرتاب اوت و ضربات نهایی و ضربات ایستگاهی بود که توانستیم خوب کار کنیم. ما می‌دانستیم که اگر در نیمه اول خوب بازی کنیم کار را تمام کرده‌ایم چون در نیمه دوم هواداران کار را برای ما سخت می‌کنند و همان طور که دیدید هواداران در 20 دقیقه پایانی خیلی خوب تیم‌شان را حمایت کردند و در دقایق پایانی با آوردن مدافع توانستیم که به تساوی دست پیدا کنیم. به تیم ملوان بابت داشتن چنین هوادارانی تبریک می‌گویم.



استقلال 3 - راه آهن 3

مظلومی: داوران هم مانند ما اشتباه میکنند

از اعتراض به داوری تا حمایت از داورانپرویز مظلومی پس از تساوی 3 بر 3 مقابل راه آهن در نشست خبری گفت: حادثه درگذشت حجاج را تسلیت می‌گویم بازی خوبی بود بازی که 6 گل دارد و موقعیت‌های گلزنی فراوان خلق می‌شود خوب است. از نتیجه راضی نیستم و می‌توانستیم برنده شویم و از 10 نفره شدن حریف باید استفاده می‌کردیم. گل چهارمی که زدیم درست بود اما داور آفساید اعلام کرد. حریف روی ضد حمله برنامه داشت و ما روی این تاکتیک گل خوردیم و بعد از خوردن گل سوم یک گل زدیم و بعد از آن هرچه زدیم به دربسته خورد. به تیمم خسته نباشید می‌گویم و بازی باخته 2 بر صفر را تغییر دادیم و حق ما برد بود.

پرویز مظلومی در مورد اشتباهات داوری که مربی راه آهن به آن اشاره کرد، گفت: دوست ندارم در مورد داوری حرف بزنم.در نیمه دوم یک پنالتی برای ما نگرفت و 2 دقیقه از 4 دقیقه وقت اضافه را نگرفت و وقتی دروازه‌بان با آرنج به صورت بازیکن ما می‌زند داور چاره‌ای جز اعلام پنالتی ندارد. حنیف هم بیرون از محوطه جریمه مدافع راه آهن را هل داد. به هر حال داوران هم مانند ما اشتباه می‌کنند.

وی در مورد فشردگی مسابقات گفت: 4 روز قبل بازی کردیم  که بازی سختی داشتیم و مجبور شدیم تغییر تاکتیک بدهیم و محسن کریمی مصدوم شد و فکر می‌کنم کارش به عمل جراحی هم کشیده شود. باید بازیکنان را تقسیم کنیم تا فشردگی بازی‌ها کمتر به بازیکنان وارد شود. از این پس هم باید 20 روز استراحت داشته باشیم.

تارتار: مردم درباره داوری قضاوت کنند

از اعتراض به داوری تا حمایت از داورانمهدی تارتار پس از تساوی 3 بر 3 تیمش مقابل استقلال در خصوص پنالتی‌هایی که علیه تیمش گرفته شد، گفت: من به تصمیمات داور احترام می‌گذارم اما امیدوارم تصمیمات «زرگر» در نتیجه تاثیرگذار نباشد. در خصوص دو پنالتی هم که علیه ما گرفته شد باید بگویم از صحنه دور بودم اما دوستانی که از طریق تلویزیون دیدند و با من تماس گرفتند، گفتند در پنالتی دومی که علیه ما گرفته شد برخوردی بین دروازه‌بان ما و بازیکن استقلال صورت نگرفت بلکه این بازیکن استقلال بود که مرتکب خطا شد. من در این خصوص قضاوت را به عهده مردم می‌گذارم.

وی در پاسخ به این سوال که هواداران استقلال نسبت به وقت‌کشی بازیکنان راه‌آهن معترض بودند، اظهار داشت: من تا به امروز هیچ وقت به بازیکنانم یاد نداده‌ام که به این شکل وقت‌کشی کنند. به هر حال ما زیر فشار تیم صدر جدول بودیم و شاید واقعا عضله پای بازیکن ما گرفته بود.

سرمربی راه‌آهن تاکید کرد:  اگر بازیکنان ما در زدن ضربات آخر دقت می‌کردند ما در 20 دقیقه نخست بازی می‌توانستیم 4 گل به استقلال بزنیم و کار را تمام کنیم.

تارتار خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نیمه اول مساوی تمام شد فکر نمی‌کردیم در پایان بازی نتیجه مساوی شود. بچه‌های ما توانستند کارهای تاکتیکی که از آنها می‌خواستم را خوب انجام داده و فضاها را پوشش دهند. استقلال هم دو موقعیت خوب گلزنی داشت که خدا را شکر گل نشد.

وی در خصوص اخراج دروازه‌بان تیمش گفت: همانطور که گفتم فاصله‌ام با صحنه زیاد بود و آن را ندیدم اما اگر فیلم را ببینم و متوجه شوم که ننزیچ در آن صحنه مقصر بوده قطعا او را جریمه خواهیم کرد چون به بازیکنانم قبل از بازی گفته بودم که نباید بی‌دلیل کارت بگیرند.

سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه بازیکن استقلال پس از برخورد با بازیکن راه‌آهن نشان داد که لبش پاره شده است، گفت: ممکن است برخوردی صورت گرفته باشد و چنین برخوردهایی در فوتبال پیش می‌آید.

تارتار در پاسخ به این پرسش که محرومیت او چه زمانی پایان می‌یابد، گفت: من با حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی صحبت کردم، صحبت‌های او منطقی بود وی به من گفت در دو هفته اول لیگ من در لیست صبا نبودم و آی‌دی‌کارتی برای من صادر نشده  بنابراین از محرومیتم کم نشده است. تابع قانون هستم و امیدوارم قانون برای همه اجرا شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی با شما برای حضور در راه‌آهن صحبت شد، گفت:‌ دقیق نمی‌دانم اما فردای آن روزی که تیم راه‌آهن با کاظمی قطع همکاری کرد آقای رحیمی به من زنگ زد و گفت که تو مدنظرم هستی و من هم با توجه به خاطره خوبی که از این تیم داشتم پیشنهاد را پذیرفتم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • المان ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    سرتراکتور بریدند بازهم داور پنالتی مارو ندید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس