رژیم صهیونیستی به عنوان بسته جایگزین توافق هسته‌ای ایران خواستار دستیابی انحصاری به جنگنده‌های اف ۳۵ آمریکا در خاورمیانه است.

به گزارش مشرق، فایت گلوبال نوشت: منابع امنیتی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی به عنوان بخشی از بسته جبرانی آمریکا به اسرائیل در ازای توافق هسته‌ای ایران به دنبال دریافت مجوز استفاده انحصاری از فن‌آوری آمریکا ازجمله هواپیمای اف 35 لاکهید مارتین است.

به احتمال زیاد تجهیزات مورد درخواست اسرائیل از آمریکا شامل هواپیماهای اف 35، بوئینگ Kv-46A وتسلیحات پیشرفته هدایت شونده  مانند تسلیحات بتن شکن خواهد بود. 

اسرائیل همچنین احتمالا خواستار دستیابی به سیستمهای الکترونیک رونمایی نشده‌ای خواهد بود که برای عملیاتهای دور برد این رژیم حیاتی به شمار می‌روند.

وزارت جنگ این رژیم درحال آماده سازی لیست تجهیزات مورد نیاز خود است که به اعتقاد منابع صهیونیستی در دیدار نتانیاهو و اوباما در ماه نوامبر به آمریکا تحویل داده خواهد شد.

رژیم صهیونیستی پیش از توافق هسته‌ای در ماه جولای اعلام کرده بود که گزینه نظامی علیه تهران بر روی میز قرار دارد. به گفته منابع نشانه‌های اخیر حاکی از آن است که این توافق مانع تبدیل شدن ایران به یک قدرت هسته‌ای نظامی نخواهد شد و از این رو اسرائیل به دنبال خنثی کردن این تهدید است.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهماندار هواپیما ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    مطمئن باشید بعد 1 سال اسراییل مرتکب این حماقت میشه مشرق جان یادت باشه گفتم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس