از 25 خرداد سال جاری در راستای ساماندهی خط 7 بی آرتی اتوبوس های تک کابین برای مقطعی از خط 7 حذف شد.

به گزارش مشرق، خط 7 بی آرتی در مسیر میدان تجریش – میدان راه آهن که از سال 1388 به بهره برداری رسید از ابتدا با مشکلات عدیده ای روبه روشد؛از ترافیک های خطی در پشت بیشتر تقاطع ها گرفته تا بی نظمی در مدل اتوبوس ها و دریافت وجه توسط رانندگان اتوبوس ها که با گذشت زمان و شکایات مردم اتفاقات خوشی در خط 7 بی آرتی رخ داد.

بازگشت اتوبوس های تک کابین به خط 7 بی آر تی + عکس

طی اقدامی از 25 خرداد سال جاری کارت خوان ها به ایستگاه ها آمد تا دیگر رانندگان بر سر کرایه با مسافران جدال نکنند و اتوبوس های تک کابین از خط 7 حذف شد و اتوبوس های دوکابین به این خط افزوده شد و نه تنها ترافیکی خطی از بین رفت بلکه نظم خاصی در این خط به جهت یک دست شدن اتوبوس ها مشاهده شد.

بازگشت اتوبوس های تک کابین به خط 7 بی آر تی + عکس

حال با گذشت سه ماه مجدداً حضور اتوبوس های تک کابین را در خط 7 بی آرتی می بینیم و این سوال پیش می آید که چرا دوباره اتوبوس های تک کابین به خط 7 بی آرتی در مسیر میدان راه آهن – میدان تجریش بازگشتند.

بازگشت اتوبوس های تک کابین به خط 7 بی آر تی + عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    0 0
    چرا از دو طبقه استفاده نمی شود ترافیک کمتر ظرفیت بیشتر
  • عرفان ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    0 0
    یک پیشنهاد! بهتر نیست که هر خطی اتوبوسهایش رنگ مخصوص به خود را داشته باشند. مثلاً خط 7 تمام اتوبوسهایش قرمز باشه و یا خط مثلاً 6 تمام اتوبوسهای به رنگ زرد یا... ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس