مدیربرنامه‌های هافبک فرانسوی یوونتوس به ادعای اخیر سرمربی پیشین من‌‌یونایتد درباره نقش وی در انتقال پوگبا از منچستر به تورین پاسخ داد.

به گزارش مشرق، مینو رایولا در واکنش به ادعای سرالکس فرگوسن که او را مسبب جابه‌جایی پوگبا از منچستریونایتد به یوونتوس دانسته است، سرمربی اسطوره‌ای شیاطین سرخ را شخصی توصیف کرد که تنها افرادی را که مطیع او هستند، قبول دارد.

رایولا با انتقاد از فرگوسن و کتاب جدید وی تأکید کرد که سرمربی پیشین شیاطین سرخ برای حرف‌هایی که می‌زند هیچ سند و مدرکی ندارد.

وی درباره ادعای اخیر فرگی که در کتاب جدیدش عنوان شده است، به نشریه توتواسپورت اظهار داشت: این حرف‌ها نمی‌توانند کاری که من انجام دادم را به شیوه‌ای منفی توصیف کنند. من حرف‌های فرگوسن را مدرکی برای اینکه دارم کارم را خوب انجام می‌دهم، می‌دانم.

رایولا ادامه داد: من برای بازیکنانم باید کاری که بیشترین سود را به آنها می‌رساند، انجام دهم. اگر من می‌خواستم فقط به عوایدی که نصیبم می‌شود فکر کنم، پوگبا را در منچستر نگه می‌داشتم. برای من چیزی که پوگبا به آن علاقه داشت در اولویت بود و ما تصمیم گرفتیم که به تورین برویم. شاید فرگوسن تنها کسانی را که از او اطاعت می‌کنند، دوست دارد. از نقل‌قول‌های فرگوسن این‌طور برداشت می‌کنم که او هنوز هم نمی‌داند که پوگبا واقعاً کیست.

مدیر برنامه‌های پوگبا که اداره امور مربوط به نقل‌وانتقال برخی دیگر از ستارگان فوتبال دنیا از جمله زلاتان ابراهیممویچ و ماریو بالوتلی را بر عهده دارد، افزود: فرگوسن مربی فوق‌العاده‌ای بود، اما بهترین مربیان دنیا هم گاهی اوقات ممکن است اشتباه کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس