کد خبر 471171
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

مدیرعامل تیم نفت تهران می‌گوید نارضایتی‌اش مربوط به کل عوامل باشگاه از جمله شخصی خودش است. او در عین حال می‌گوید علی‌رغم انتقادهایی که به علیرضا منصوریان دارد به او از همه لحاظ اعتقاد دارد.

به گزارش مشرق، منصور قنبرزاده درباره نارضایتی‌اش از نتایجی که این باشگاه تاکنون کسب کرده گفت: ما در هر بازی ارزیابی عملکرد داریم، این ارزیابی عملکرد مختص بازیکنان و کادر فنی، سرپرستی و خود من به عنوان مدیرعامل می‌شود. این نارضایتی که من عنوان کرده‌ام مربوط به همه از جمله شخص خودم هم می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر ما موفقیتی را به دست می‌آوریم آن موفقیت مربوط به همه عوامل از جمله بازیکنان، کادر فنی، کادر پزشکی و مدیرعامل است و حالا هم این "عدم موفقیت‌ها" متعلق به همه ماست. به قول معروف نمی‌شود که در زمان عروسی همه باشند و در زمان عزا کسی بگوید من شرکت نمی‌کنم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران اضافه کرد: اگر قرار است به خاطر نتایجی که تیم گرفته کسی تلنگر بخورد اول باید مدیرعامل باشگاه تلنگر بخورد. ما همه یک تیم هستیم و هر کس به نسبت خود در موفقیت‌ها و عدم موفقیت‌ها سهیم هستیم.

وی افزود: ما در چند بازی اول از اشتباه‌های فردی ضربه خوردیم. علاوه بر این در 5 بازی اول نتایج خوبی نگرفتیم. البته در بازی‌هایی نمایش‌های قشنگی داشتیم، دیروز هم در بازی با استقلال بازی محکمی داشتیم.

قنبرزاده افزود: ما در هر عملکرد را ارزیابی می‌کنیم و اگر جایی لازم باشد پاداش می‌دهیم. در حال حاضر با توجه به نتایج نامطلوبی که گرفته‌ایم می‌خواهیم جرایمی را برای همه و نه تنها فقط کادر فنیدر نظر بگیریم.

وی درباره اینکه مبنای باشگاه در جریمه و پاداش چیست، اظهار کرد: مبنای ما در پاداش دادن یا جریمه کردن عملکرد کل باشگاه است. امکان دارد به علت بازی‌های قوی n ریال بخواهیم به کسی پاداش دهیم و در زمانی هم به علت بازی‌های ضعیف بخواهیم n ریال آن فرد را جریمه کنیم در آخر این جریمه‌ها و پاداش‌ها را در مبلغ پرداختی محاسبه می‌کنیم.

قنبرزاده درباره حرکت بیرانوند نیز گفت: برای هر یک از عوامل باشگاه وظایفی تعریف شده و وظیفه مدیرعامل باشگاه این نیست که در مسائل کمیته انضباطی دخالت کند. کمیته انضباطی ما یک کمیته سه نفره است که من عضو این کمیته نیستم. از نظر حقوقی خود بیرانوند باید از خود دفاع کند. جلسه‌ای قرار است تشکیل شود و صحبت‌های بیرانوند در آن کمیته سه نفره شنیده می‌شود و تصمیم کمیته به مدیرعامل باشگاه ابلاغ می‌شود و من هم هر تصمیمی گرفته شود ملزم به اجرایش هستم.

وی افزود: کمیته استیناف هم در باشگاه داریم که بازیکن می‌تواند به رای کمیته انضباطی اعتراض کند. مانند مقررات AFC و فدراسیون فوتبال، من هم در کمیته استیناف عضو هستم. اگر بازیکن اعتراض داشت در آن کمیته اعتراضش را بررسی خواهیم کرد. آل اسحاق یکی از حقوقدان‌های خوب کشور است و به عنوان دبیر این کمیته سه نفره بر اساس آیین‌نامه‌های تعریف شده تصمیم‌گیری خواهند کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت درباره وضعیت کادر فنی این تیم نیز گفت: ما یک هیات امنا داریم که من و آن هیات امنا تصمیم‌گیری کلان باشگاه را بر عهده داریم. اعتقاد دارم که تغییر سرمربی، هیچ دردی را دوا نمی‌کند و کار بدتر هم می‌شود. زخم کوچکی در باشگاه به وجود آمده که ما باید با تدبیر این زخم را ترمیم کنیم. من به کادر فنی و علیرضا منصوریان از نظر فنی، اخلاقی و فرهنگی اعتقاد کامل دارم. البته نقدهایی هم دارم که شخصا با او مطرح کرده‌ام. منصوریان قرارداد دو ساله با ما دارد. کادر فنی ما کادر فنی مجرب و خوبی است و اگر می‌گویم تا اینجای کار از عملکرد تیم ناراضی هستیم دلیل بر تغییر نیست بلکه دلیل بر اصلاح است و ما باید کارشناسانه چالش‌ها و موانع را بررسی کنیم و دنبال راهکار باشیم.

قنبرزاده با اشاره به نتایج تیم ذوب آهن در فصل گذشته اظهار کرد: ذوب آهن هم در فصل گذشته در چند بازی اول 4-3 امتیاز بیشتر نداشت ولی توانست جبران کند. تیم ما هم می‌تواند جبران کند. تیم نفت در بازی با الاهلی در امارات بسیار خوب بازی کرد و در بازی دیروز هم بسیار خوب بودیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با بیان اینکه نمی‌خواهد وارد مسائل داوری شود، تصریح کرد: تقریبا قریب به اتفاق کارشناس‌ها معتقدند خطایی که روی مومنی انجام شد پنالتی صددرصد بود و همه اتفاق نظر داشتند اگر این پنالتی گرفته می‌شد قطعا نتیجه بازی تغییر می‌کرد و جریان کامل بر عکس می‌شد. همین اشتباه‌ها برای بعضی از تیم‌ها رخ داد و کار به مجلس کشید. من هم اعتقاد دارم امکان دارد که داور اشتباه کند ولی ای کاش این اشتباه برای همه بود. همین اشتباه را چندی پیش داور در قضاوت یک بازی انجام داد و دو جلسه مسئولان را به مجلس احضار کردند ولی برای تیم نفت فقط برنامه 90 و چند کارشناس درباره‌اش صحبت کردند و به قول معروف آب از آب تکان نخورد.

وی با اشاره به پاسخ صداوسیما درباره علت پخش نکردن بازی نفت و الاهلی گفت: من خوشحال هستم که رسانه‌ها حمایت و اطلاع‌رسانی کردند و از جهت دیگر هم خوشحال هستم نقدی که ما به صداوسیما کردیم آنقدر جایگاه داشت که مدیر محترم شبکه سوم درباره‌اش توضیح داد. من همان طور که نقد کردم همان طور تشکر می‌کنم که برای نقد ما ارزش قائل شدند و نقد ما را پاسخ دادند و انتظار ما هم غیر از این نبود. جا دارد از رییس محترم صداوسیما که از خانواده شهید است تشکر کنم چرا که نقد ما را پیگیری کرد. مدیر شبکه سه نیز اعلام کرد که ما 1.5 میلیون دلار به شبکه‌ای که بازی‌ها را پخش می‌کند بدهی داریم و به همین خاطر اجازه پخش ندادند. ای کاش قبل از بازی رسانه‌ی ملی اطلاع‌رسانی می‌کرد و می‌گفت ضمن پوزش از اینکه قبلا اعلام کردیم این بازی پخش می‌شود به این دلیل موفق به پخش این دیدار نشدیم و مطمئنا همه می‌پذیرفتند. اگر مسئولان ما مثل زمان جنگ مشکلات‌مان را با مردم در میان بگذارند مطمئنا مردم می‌پذیرند.

وی تاکید کرد: از رییس صداوسیما و مدیر شبکه 3 برای اینکه برای نقد ما احترام قائل شدند و دلیلی منطقی برای عدم پخش بیان کردند، تشکر می‌کنم.

قنبرزاده در پاسخ به اینکه آیا ذهن شما بعد از پاسخ صداوسیما و دلیل پخش نکردن بازی نفت و الاهلی در این مورد آرام شده است، گفت: همین که پاسخی منطقی دادند و گفتند ما 1.5 میلیارد دلار بدهی داشتیم، متوجه شدیم که مشکل چه بوده و این موضوع ما را قانع کرد. همین که احترام قائل شدند و پاسخ دادند برای ما جای تقدیر و تشکر دارد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس