کد خبر 470884
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان نشستی را با همتای فلسطینی‌اش درباره تغییر مکان برگزاری بازی‌های دو تیم ملی برگزار کرده بود که این نشست بدون نتیجه ماند.

به گزارش مشرق، احمد عید رئیس فدراسیون فوتبال عربستان که نشستی را در عمان پایتخت اردن با همتای فلسطینی‌اش جمیل الرجوب برگزار کرده بود و احمد عید پیشنهاد تغییر برگزاری بازی‌هایی که بین تیم ملی عربستان و تیم ملی فلسطین به میزبانی قطر یا اردن را داده بود با واکنش شدید جمیل الرجوب به همراه بود که با تاکید اعلام کرد که بازی‌ها باید در خاک فلسطین و در رام الله برگزار شود و در نهایت بعد از دو روز این نشست به نتیجه نرسید.

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان این پیشنهاد را بخاطر اینکه هیئت اعزامی با رژیم صهیونیستی برخورد نداشته باشد ارائه داد زیرا از لحاظ سیاسی با رژیم غاصب مشکلاتی دارد.اما رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین این پیشنهاد همتایش را رد کرده و بیان کرد هیت اعزامی اگر نمی خواهد با صهیونیست‌ها برخوردی داشته باشد می تواند به اردن بیاید از اینجا با بال‌گردها به رام الله بیاید.

بعد از گذشت دو روز از این نشست که به نتیجه نرسید با واسطه‌گری پادشاه اردن این مسئله به دو روز بعد موکول شد تا نتیجه‌ای از این نشست گرفته شود.

تیم ملی عربستان اولین بازی خود را در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در تاریخ 21 مهر به میزبانی تیم ملی فلسطین دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس