کد خبر 470858
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

کارشناس والیبال با تاکید بر اینکه مشکلات تیم ملی ذهنی و روانی است تاکید کرد: به نظر می رسد اسلوبودان کواچ در اعمال نظم و مقررات بین بازیکنان تیم ملی کم آورده است.

به گزارش مشرق، جبار قوچان نژاد با ارزیابی از شرایط تیم ملی اظهار کرد: بیشترین دلیل ناکامی تیم ملی در جام جهانی بحث روانی و انگیزشی است. فکر نمی کنم این بازیکنان با دو ماه یا 10 ماه قبل زیاد فرقی کرده باشند. گویا کادر فنی بعد از باخت ها نمی تواند بازیکنان را جمع و شرایط را برای آینده تغییر دهد. احتمالا کواچ در بحث نظم و انضباط تیمی کم آورده است و نمی تواند بین بازیکنان اعمال قانون انجام دهد. متاسفانه تیم ملی بعد از باخت به شرایط عادی بر نمی گردد.

وی افزود: در جریان لیگ جهانی و بازی های تهران هم گفتم که یک بخش اعظم کار را تماشاگران انجام دادند. همین جا هم مشکلات انگیزشی در تیم مشخص بود. از نظر من بازیکنان ایران مشکلی ندارند. همین‌ها از دوره ولاسکو هم بودند و شاهد بودیم چگونه برخورد می کردند و در خدمت تیم بودند. به نظرم کواچ نمی‌خواهد بیشتر از این کار را سخت کند. او نظم و انضباط کمتری را بر تیم حاکم کرده و حتی در جریان بازیها هم تحت تاثیر همین موضوع به سختی کار می کند.

کارشناس والیبال با تاکید بر لزوم ایجاد شوک در کادر فنی تیم ملی گفت: ما شانس صعود به المپیک را هنوز از دست نداده‌ایم. من شخصا دستیاران کواچ را مقصر ناکامی ها نمی دانم. طبیعتا کمک های او والیبال را می فهمند و قدرت تجزیه بالایی دارند اما خود کواچ در بحث انگیزشی و اعمال نظم و انضباط در تیم ملی کم آورده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیلوفر ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    0 0
    سلام به نظر من باید یه شوک اساسی به تیم داد. بچه های تیم هیچ حسابی از کادر فنی و مخصوصا کواچ نمیبرند کاملا برعکس تیمهای موفق دیگه مثل تیم روسیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس