نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور روسیه در دیدار امروز دوشنبه خود توافق کردند تا مکانیسمی را برای هماهنگی اقدام نظامی در سوریه ایجاد کنند تا از هر گونه سوء تفاهم بین اسرائیل و نیروهای روسی درگیر در جنگ سوریه، جلوگیری کنند.

توافق نتانیاهو و پوتین برای هماهنگی اقدام نظامی در سوریه
به گزارش مشرق، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بر سر ایجاد و طراحی یک مکانیسم هماهنگی به توافق رسیدند که بر اساس آن از هرگونه سوء تفاهم بین تل آویو و نیروهای روسی شرکت کننده در درگیری های سوریه، جلوگیری بعمل آید.

پوتین و نتانیاهو در این دیدار در خصوص روند صلح (سازش) خاورمیانه و مبارزه با تروریسم مذاکره کردند. نتانیاهو در کنفرانس خبری پس از دیدار با پوتین گفت: هدف از ایجاد این مکانیسم، جلوگیری از سوء تفاهم بین ارتش اسرائیل و نیروهای نظامی روسیه است.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی تاکنون بارها با نقض حریم هوایی سوریه و ورود به خاک این کشور، مناطقی را بمباران کرده است. رژیم صهیونیستی مدعی است که در این حملات، کاروان های تسلیحاتی برای حزب الله لبنان را هدف قرار داده است.

برخی منابع غربی نیز اعلام کرده اند که روسیه نیز طی هفته های اخیر چندین فروند هواپیمای جنگنده و پرسنل نظامی در پایگاه هوایی شهر لاذقیه مستقر کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیفون برای تخلیه اردوغان ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    پس اردوغان با داعشش این وسط چطور میشه ؟
  • امیر ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    روسیه ی خیانت کار
  • 000 ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    وای برروسیه!واااااااااااااااااااااااااااااااای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس