کد خبر 469457
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

بازیکن مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس امروز هم به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت و به نظر می‌رسد به دلیل مصدومیت شانس کمی برای بازی مقابل ملوان داشته باشد.

به گزارش مشرق، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی این تیم مقابل ملوان در جام حذفی امروز از ساعت 17 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

* تمرین امروز همانند روز گذشته دور از چشم خبرنگاران و پشت درهای بسته انجام شد.

* وزش باد نسبتا شدید در غرب تهران تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس را تحت شعاع قرار داد.

* تمرین راس ساعت 17 با سوت برانکو آغاز شد.

* پیش از شروع تمرین برانکو موارد تمرینی را به بازیکنان گوشزد کرد.

* دروازه‌بانان از ابتدای تمرین زیر نظر پانادیچ تمرین کردند.

* کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس که به تبریز رفته در تمرین امروز هم حضور نداشت. این در حالی است که مصطفی قنبرپور در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر بود.

* امید عالیشاه بازیکن مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس امروز به صورت اختصاصی تمرینات را دنبال کرد و به نظر می‌رسد این بازیکن فردا مقابل ملوان غایب باشد.

* بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن به بازی هندبال بدون دروازه پرداختند و با دست توپ را بر یکدیگر پرتاب می‌کردند که این تمرین سرخ‌پوشان با شادمانی خاصی انجام شد.

* مرور کارهای تاکتیکی، شوت به دروازه، انجام تمرین زدن ضربات پنالتی، سانتر از جناحین، حفظ توپ و پرس بازیکن صاحب توپ بخش تمرین اصلی امروز پرسپولیسی‌ها را تشکیل داد.

بازیکنان پرسپولیس پس از تمرین امروز برای برپایی اردوی پیش از بازی با ملوان راهی هتل المپیک می‌شود. سرخ‌پوشان فردا در ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در چارچوب جام حذفی به مصاف ملوان خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس