کد خبر 469427
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

قائم مقام باشگاه پدیده خراسان گفت: تهمت‌ها و ادعاهای مسئولین باشگاه سیاه جامگان در خصوص اتفاقات بعد از دربی به باشگاه و برخی از مسئولین پدیده خراسان را به صورت قضایی و حقوقی و انضباطی پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، مجتبی سرآسیایی اظهار کرد: متاسفانه طی روزهای اخیر علیرغم سکوت باشگاه پدیده خراسان ، تهمت‌های زیادی از سوی باشگاه همشهری یعنی سیاه جامگان در رسانه‌های مختلف مطرح گردیده است که این باشگاه قصد دارد آن ها را از طریق مراجع قضایی و انضباطی پیگیری کند.

وی افزود: مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در تازه ترین مصاحبه خود عنوان داشته است که "باشگاه پدیده خراسان با لابی توانسته است داور دربی را عوض و محرومیت بازیکن خود را لغو کنند." باشگاه پدیده خراسان شکایتی را در این باره تنظیم تا به صورت حقوقی و از طریق مراجع قضایی پیگیر ادعای ایشان باشد.

سرآسیایی با بیان اینکه باشگاه پدیده خراسان به هیچ عنوان قصدی برای ورود به حواشی ندارد ادامه داد: این مسایل قطعا به فوتبال خراسان رضوی ضربه می‌زند اما در جایی که دوستان سعی می‌کنند با مغلطه کردن و سر و صداهای بیهوده به باشگاه پدیده خراسان و هواداران پرشور این باشگاه توهین کنند و تهمت بزنند، هر گز از موضع خود کوتاه نخواهیم آمد و این مسایل را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه به غیر از این مسایل مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان بعد از بازی و در تونل ورزشگاه ثامن الائمه(ع) با رکیک‌ترین الفاظ ،یکی از زحمت کش‌ترین و سخت کوش‌ترین اهالی فوتبال استان را که در باشگاه پدیده فعالیت می‌کنند را خطاب قرار دادند که بر این اساس ،هم باشگاه پدیده و هم شخص آقای محمدزاده به صورت جدی و با تنظیم شکایتی این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهند کرد.

قائم مقام باشگاه پدیده افزود: آقای محمدزاده یکی از بزرگان باشگاه ما و البته فوتبال استان هستند و اجازه نمی‌دهیم کسی به این پیشکسوتان توهین کنند.

وی تاکید کرد : اگر باشگاه ما تخلف کرده آقایان می‌توانند شکایت کنند و ماهم با سند و مدرک پاسخگو خواهیم بود . آقایان بدانند ما تا آخر این قضیه خواهیم ایستاد و مثل دو سال گذشته کوتاه نخواهیم آمد.

منبع: سایت باشگاه پدیده خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس