عناصر ضدانقلاب که بر اساس سیاست دشمن مشترک با هم ائتلاف کرده‌اند هر ساله در حاشیه نشست شورای حقوق‌بشر سازمان ملل نمایش خیم‌شب بازی مزورانه‌ای به اجرا می‌گذارند که تنها کارکرد درون سازمانی برای آ‌نان دارد.

پیوند نامبارک ضدانقلابیون با عروس و دامادهای زوار دررفته در حاشیه یک نشست
گروه سیاسی مشرق - سی مین نشست شورای حقوق‌بشر سازمان ملل در شهر ژنو درحالی برگزار می‌شود که طبق روال هر سال، عناصر معدودی از جریان‌های ضدانقلاب سعی در خودنمایی و اظهار وجود در حاشیه این نشست‌ها دارند.

با این حال برخی نکات حائز اهمیت در فعالیت این گروه‌ها می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد و در پاسخ به برخی از سوالات مبهم در نحوه همگرایی جریان‌های ضدانقلاب طی یک دو سال اخیر موثر باشد.

نکته ابتدایی این امر که می‌توان آنرا با صراحت مطرح کرد، همدستی و همراهی همه جریان‌ها اعم از منافقین، بهائیت، سلطنت‌طلبان، تجریه‌طلبان و جریان رسانه‌ای آنها اعم از شبکه‌هایی همچون من و تو  و ... است که با تقسیم وظایف مشخص و تفکیک شده عمل می‌کنند.

هیچ یک از این گروه‌ها را نمی‌توان مدیر سایرین خواند و البته هیچکدام را نمی‌توان وزنه‌ای برای مقابله با جمهوری اسلامی به حساب آورد، اما همه شواهد از فعالیت‌های جریان ضدانقلاب نشان از بازگشت به مسئله "همگرایی برای مقابله با ایران" دارد که در برهه‌ای از سالهای اخیر تشکیل و نهایتا به دلیل اختلافات عمده آنها فروپاشید.

یکی از بسترهایی که زمینه یکپارچگی عناصر صدانقلاب  تحت قاعده دشمن مشترک را فراهم می‌کند، اجتماع معدود آنان در حاشیه نشست سالیانه شورای حقوق بشر سازمان ملل است که در روزهای ابتدایی این نشست، نماینده همه گروه‌های مذکور گرد هم می‌آیند و پنلی با موضوع نقض حقوق بشر در ایران را با خودشان برگزار می‌کنند.

در این بین تقسیم وظایف را می‌توان اینگونه ترسیم نمود:

منافقین: نماینده این گروهک تروریستی (فریده کریمی) و پادوهای وی ضمن ارتباط با NGOهایی از کشورهای بعضا ضعیف که توان مالی حضور در مجامع اینچنینی را ندارند، با صرف هزینه‌های کلان تعدادی از سهمیه‌های ایشان را دریافت نموده و به واسطه آنها نفرات سایرگروه‌ها را وارد شورای حقوق بشر می کنند. البته هر فردی می‌تواند در این نشست‌ها حضور پیدا کند، اما زمان حضور برای غیر از NGO‌ها محدود است.

تهیه برخی محورهای محتوایی نشست‌ها و مانور بر روی برخی اعضای کشته شده این سازمان و یا عده‌ای که به جرم جاسوسی و اقدامات تروریستی در زندان هستند، از جمله مسئولیت‌های دیگر منافقین به حساب می‌آید.

بهائیت: اعضای بهایی ارتباط خود را با منافقین رسما علنی کرده‌اند و با روابط تنگاتنگ در تعاملات فی‌ما‌بین به نوعی ادعاهای خود را در قالب‌های تعریف شده‌ منافقین مشخص می‌کنند. در اختیار قرار دادن برخی عناصر پادوی بهایی و تامین هزینه‌های ایشان از جمله وظایف بهایی‌ها به‌عنوان یک تشکیلات سازمان یافته جاسوسی است.

شبکه های ماهواره ای (از جمله تیم من و تو): منافقین، سلطنت‌طلبان و عمده گروه‌های ضدانقلاب در یک فضای پیری مفرط و بی‌جاذبه به سر می‌برند که حتی توانایی ارتباط حداقلی با نهادهای جوان سایر کشورها را ندارند، لذا با پرداخت هزینه‌های حداقلی، عناصر شبکه‌های ماهواره‌ای را بعنوان نیروهای به اصطلاح جوان ضد انقلاب جذب کرده و نمایی از جوان‌گرایی و زنده بودن واهی را به نمایش می‌گذارند و البته برخی از ایشان با متون از قبل تعیین شده نیز به عنوان سخنران به ایراد برخی اتهامات علیه نظام می‌پردازند.

سلطنت طلبان: عناصر سلطنت‌طلب در حداقل‌ترین سطح همکاری در این تشکیلات به سر می‌برند و به واسط NGO‌ای که منافقین از آن استفاده می‌کنند، چند تصویر به‌عنوان یک نمایشگاه در مخالفت با دولت ایران مقابل یکی از درب‌های شورای حقوق بشر قرار داده و با قرار دادن پرچم منافقین در کنار پرچم شاهنشاهی خودنمایی نمودند.

تجزیه طلبان: این گروه محدود که به واسطه دلال‌ها و دلارهای سعودی حمایت می‌شوند، لحظه‌ای خود را از عناصر متصل به تیم های عربستان جدا نکرده و در محافل ضد انقلاب، به مخالفت با محکومیت همکیشانشان که پس از حوادثی همچون بمب‌گذاری و خرابکاری‌های مسلحانه محکوم شده‌اند، می‌پردازند.

البته همسویی با رابطین عربستان، مسئله شایع در بین همه جریان‌های ضدانقلاب است و شواهد اینگونه به نظر می‌رسد که عربستان بطور گسترده در پی تقویت جریان‌های ضدایرانی است. 

گفتنی است هیچ یک از اقدامات و حضور عناصر ضدانقلاب در قالب های رسمی بین‌المللی نبوده و تنها به واسطه قرار گرفتن در محملی مانند شورای حقوق بشر سازمان ملل، جنبه رسانه‌ای و بزرگنمایی بیهوده دارد.

مخاطبین عمده محافل عناصر ضد‌انقلاب عمدتا نیروهای درون تشکیلاتی و در عین حال سرویس‌های جاسوسی غربی هستند که گروه‌های معاند را همواره بعنوان ذخیره ای برای اقدامات مزدور مئابانه خود در دامن خود نگه‌داری می‌کنند و نهایتا تنها در فاز خرابکاری و تحرکات موضوعی آن هم در زمان خاص مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسین ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    تنها راه ما حمایت از مظلومین مسلمانی که توسط آل سعود یهودی زاده به اونها ظلم شده و به شهادت رسیدن و استثمار شدن. و نمونه اصلی اون مردم و برادران و خواهران مظلوم ما در یمن هستند. با اینکه ما از اونها دوریم و کمک خاصی نکردیم ولی عشق به ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران در دلهای اینهاست. تنها راه مبارزه با حکومت جنایتکار و تروریست پرور سعودی حمایت عملی از رزمندگانرزمندگان و مردم مظلوم یمن هست.
  • ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    کاردشمن صهیونیستیه
  • جواد ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    البته اصلاح طلبان هم به این جرگه ملحق شده اند . کلا جریاناتی که بشتوانه مردمی ندارند "به حمایت رسانه ای و بعضا مالی خارج دل میبندند.
  • اهوازی ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    باید موشک های برد بلند به دست مجاهدین یمنی برسد تا ریاض و جده و کاخ های آل سعود و فرودگاهها و تاسیسات نفتی و بندری را مورد هدف قرار دهند.
  • محمد ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    ( هیچ یک از این گروه‌ها را نمی‌توان مدیر سایرین خواند ) اگر متن را بدقت خوانید خودتان مدیر بر سایرین را انتخاب کرده اید ( البته هیچکدام را نمی‌توان وزنه‌ای برای مقابله با جمهوری اسلامی به حساب آورد ) چرا وزنه نیز کاملاٌ آشکار است
  • نوروزی ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    آل سعود ماهیتش بر همه معلوم است.مذهب وهابی فرقی با بهائیت ندارد و یک مذهب انگلیسی است. مردم و دولت ایران باید در جهت آشکار سازی ماهیت رژیم آل سعود تلاش کنند
  • ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    ولشون كنين خوش باشن باد كار تروريستي نيقتن
  • عمار ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    بیچاره ها مجبور بیان وخود نمایی کنند . نمی دانید چه بلایی بر سرشان آمده . امروزه نقششان به عنوان مترسکند در شالیزاره محصول وکیفشو دیگران می برند ....
  • معرفت ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    ببخشید اشتباهی منفی دادم.
  • صابر ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    خاندان آل یهود باید کسانی را از خودشان کثیف تر مثل منافقین و بهائیان کافر وسلطنت طلبان خائن پیدا کند تاسوارشان شوند و چه کس بهتر از این الاغها -البته دور از شان الاغ -که هم خوب سواری به صدام دادند وهم به اسرائیل و هر کجا دنبال مزدور باشند این آشغالها آنجا حاضر هستند و خدا میداند چه پستی و پلشتی در انتظار این حیوانات البته دور از شان حیوانات است
  • افشین طاهری ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    مرگ بر رجوی
  • امیر ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    عکس این دو ملعون سرکرده منافینو که دیدم خاطرات یکی از افرادشون رو یادم اومد که قبلا تو اشرف بوده .یه چیزایی نوشته بود که مو به تنم سیخ شد شب خوابم نبرد،داعش مقابل اینا هیچی نیست.
  • افشین تهران ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    اون زن سیاه پوست سمت چپ که کلاه هم بر سر داره ایرانی هست؟؟؟!!!!متاسفم برای این گروهکهایی که به السعود که پاش رو پوست خربزه هست دلخوش هستند و متاسفم برای این ال سقوطی که دلش رو به کروهکهایی بسته که ملت ایران اونها رو به یک پشیز بی ارزش هم قبول ندارن.تجزیه طلبها که در بین هیچ گروه و قومی جا ندارن و منافقین هم بعنوان مزدور و خائن و سگ دست اموز صدام اعتباری ندارن و همچنین سلطنت طلبان که تاریخ مصرفشان 37سال پیش تمام شد و بهاییت هم که مال این حرفها نیست و بچه های دبستانی هم بوجود امدن این فرقه را میدونن که به چه صورتی بوده و با فسیل فرقی ندارن.ال سقوط هم سیبلی هست برای کل مسلمین جهان که منتظر هستن تا با نفرتی که از قوم ظالمین دارن ماشه رو بکشن و این شیعه و سنی هم نداره. واقعا ایا اینا وزنه ای برای براندازی هستن؟!!!!!!!!شتر در خواب بیند..........تا این ملت وفادار و موقعیت شناس و ازاده هستن همتون برید بچرید که این چریدن هم کوتاه هست.
  • ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    مرگ بر منافقین کوردل وضدانقلاب تازمانی که ما رهبری همچون امام خامنه ای داریم این ها هیچ غلطی نمی. توانند بکنند
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    فقط یک کلام مرگ بر بهایی های رذل و وطن فروشان خاین.
  • رسول ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    این بی شعور ها غلط کردن اتحاد مردم ایران را به هم بزنند منافق های خاک بر سر وطن فروش های بی غیرت مرگ بر اسراییل مرگ بر امریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر شوروی مرگ بر کانادامرگ بر فرانسه مرگ بر المان ومرگ بر ال سعود وحامیان خرش
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    جمعشون جمعه فقط عذاب خدا کمه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس