کد خبر 468883
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

هافبک ذوب‌آهن گفت: من 15 سال است که در لیگ ایران بازی می‌کنم اما تا به امروز قهرمانی در این لیگ را تجربه نکردم.

به گزارش مشرق، مهدی رجب‌زاده درخصوص نتایج خوب ذوب‌آهن در هفته‌های اخیر اظهار داشت: متأسفانه لیگ را خوب شروع نکردیم و این به‌خاطر شرایط جسمانی بازیکنان بود. به مرور زمان اما پیشرفت کردیم و نکته مهم این است که بازیکنان و کادر فنی درک متقابلی از یکدیگر دارند. تیم ما رفته رفته شکل فصل گذشته را به‌دست خواهد آورد و حتی می‌خواهیم بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم.

وی درباره شانس قهرمانی ذوب‌آهن عنوان کرد: قهرمان شدن می‌تواند جزو اهداف ما باشد اما نباید از حالا در مورد آن صحبت کرد. الان در رده چهارم هستیم و باید رفته رفته خودمان را بالا بکشیم. اگر دنبال قهرمانی هستیم باید بدانیم که هر مسابقه برای ذوب‌آهن حکم یک فینال را دارد.

بازیکن باتجربه ذوب‌آهن درخصوص غیبت قاسم حدادی‌فر و مصدومیت طولانی او گفت: قاسم در تیم ما یک مهره تأثیرگذار و تعیین‌کننده است که به‌خوبی به بازی ذوب‌آهن نظم می‌دهد و تیم را جمع و جور می‌کند. متأسفانه او بدشانسی آورد و برای مدتی طولانی از تیم دور شد. هر چند که دیگر بازیکنان تا حدودی توانستند جایش را پر کنند اما امیدوارم که این بازیکن خیلی زود به بازی‌های ذوب‌آهن برسد.

هافبک ذوب‌آهن که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را ندارد، در این باره خاطرنشان کرد: من 15 سال است که در لیگ ایران بازی می‌کنم اما تا به امروز قهرمانی در این لیگ را تجربه نکردم. هرچه قسمت باشد همان خواهد شد اما امیدوارم که قهرمانی در لیگ برتر را هم به کارنامه بازیگری‌ام اضافه کنم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس