کد خبر 468412
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰

بر خلاف تصور عموم، تنها هدف ورزش دارت نشاندن تیر بر مرکز خال نیست. دارت در مسابقات جهانی قوانین سفت و سختی دارد و حالات مختلفی از آن را می توان تجربه کرد. Darts Match از استودیوی موشن لب یکی از بازی هایی است که به طور حرفه ای به این ورزش محبوب پرداخته تا با مسابقات جدی و قانونی اش بیشتر آشنا شویم.

 به گزارش مشرق، اگر پرتاب دارت برایتان تنها به پرتاب تیر به وسط خال خلاصه شده، با بازی کردن Darts Match در مودهای ۵۰۱، ۳۰۱، کریکت و Around the Clock خواهید دید که تنوع مسابقات و هیجان این رشته ورزشی بالاتر از چیزی است که همیشه تصور می کرده اید.

مسابقات دارت حرفه ای در بازی Darts Match

برای دست گرمی و آشنایی با مکانیزم تیراندازی، بهتر است که بازی را از حالت تمرینی آغاز کنید تا برای رقابت با هوش مصنوعی یا دوستان فیسبوکی حرفی برای گفتن داشته باشید. Darts Match گرافیک سه بعدی زیبایی دارد و تیم سازنده تلاش کرده تا طبیعی ترین مکانیزم ممکن برای پرتاب تیر را برای کاربر شبیه سازی کند، و باید بگوییم که در این کار بسیار موفق بوده.

مسابقات دارت حرفه ای در بازی Darts Match

بر خلاف نمونه های غیر جدی، در Darts Match سنگینی تیرها را به خوبی احساس می کنید و نشستن تیر بر مرکز خال در آن ابدا شانسی و اتفاقی نیست. رقابت ها در Darts Match کاملا قانونی اند و در حین بازی مثل پخش تلویزیونی، آماری همچون میانگین سه پرتاب، تعداد بازی های برده شده و درصد نهایی پرتاب ها را مشاهده می کنید.

برای جلوگیری از تکراری شدن محیط بازی، امکان شخصی سازی تیرها و صفحه دارت هم برایتان مهیا شده و در این خصوص می توانید به بیش از ۵۰ هزار ترکیب مختلف برسید.اگر دوست دارید که آخر هفته هایتان را صرف تقویت تمرکز کنید، Darts Match می تواند انتخاب خوبی برای این کار باشد.

این بازی را می‌نوانید از لینک‌هایی زیر دانلود کنید.

مسابقات دارت حرفه ای در بازی Darts Matchمسابقات دارت حرفه ای در بازی Darts Matchمسابقات دارت حرفه ای در بازی Darts Match

منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس