رضا چلنگر، مترجم سابق سرمربی پرسپولیس با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر پاکت‌هایی را که شامل پاداش نقدی بود به عوامل پزشکی، گروه ماساژ، گروه تدارکات و حتی نگهبانان و کارکنان ورزشگاه درفشی‌فر اهدا کرد؛ هدایایی که از سوی برانکو در نظر گرفته شده بود.

به گزارش مشرق و به نقل از شبکه خبری پچ پچ، برانکو در اقدامی جالب پاداش هایی نقدی که از ۱۰۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان متغیر بود، در اختیارعوامل غیر فنی و تدارکاتی سرخپوشان قرار داد که البته این تصمیم سرمربی پرسپولیس بی حاشیه نبود.

عواملی که این پاداش را دریافت کرده بودند، حسابی از این اقدام سرمربی کروات غافلگیر و خوشحال بودند. آنها هنگام خروج از ورزشگاه درفشی فر با شعف و قدرشناسی خاصی درباره کار جالب سرمربی صحبت می کردند؛ اما ظاهرا این صحبت ها به مذاق برخی از عوامل باشگاه و تیم خوش نیامده و آنها به نوعی مقابل این کار موضع گرفته اند.

بر اساس شنیده ها برخی عوامل تیم از جمله یکی از مربیان ایرانی پرسپولیس پس از شنیدن جملات قدرشناسانه و تعریف عوامل غیر فنی از اقدام جالب برانکو و هدیه او، خطاب به آنها گفته که زیاد خوشحال نباشید و این را به حساب سخاوت و کرم برانکو نگذارید! من هم اگر جای او بودم و قرارداد دو میلیاردی می بستم، از این بذل و بخشش ها می کردم.

ظاهرا موضع گیری این دستیار ایرانی سرمربی پرسپولیس با واکنش حاضرین در ورزشگاه مواجه شده و سریع درفشی فر را ترک کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • samiya ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    این عبدی رو چرا نمیندازن بیرون
  • مهيار ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    حالا يكي هم كار خوب ميكنه اينجوري تيتر ميزنيد؟ خيلي ها ميلياردي ميگيرن هيچيم به كسي نميدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس