کد خبر 468205
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

ملی‌پوشان تیم بسکتبال گفت: دیرک باوئرمن سبک متفاوت و جدیدی را به ایران آورده و نشان داده که از همه بازیکن در زمین استفاده می‌کند.

به گزارش مشرق، مهدی کامرانی در حاشیه تمرین صبح امروز تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم. ما در تورنمنت ویلیام جونز قهرمان شدیم. حضور در این تورنمنت به ما کمک کرد تا هماهنگ‌تر شده و شناخت خوبی از حریفان خود در مسابقات قهرمانی آسیا مثل کره‌جنوبی، چین تایپه و فیلیپین به دست آوریم.

وی افزود: سرمربی تیم از همه بازیکنان استفاده کرد و به همین دلیل از نظر آمادگی بدنی همگی ما به شرایط مطلوب رسیده‌ایم.

گارد راس تیم ملی بسکتبال ادامه داد: گروهی که در آن قرار داریم گروه راحتی به نظر می‌رسد که هیچ تیمی عنوان خاصی در آن ندارد اما باید حواس‌ خود به همه آنها به‌ویژه ژاپن جمع باشد. ما باید بازی به بازی تا قهرمانی پیش برویم.

کامرانی در خصوص عملکرد دیرک باوئرمن سرمربی تیم ملی ایران گفت: او مربی بزرگی است که با تیم ملی آلمان و تعدادی از بازیکنان شاغل در NBA کار کرده است. باوئرمن سبک متفاوتی و جدیدی را به ایران آورده و نشان داده که از هر 12 بازیکن در زمین استفاده می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما تیم خوب و بزرگی داریم و امیدوارم مغرور نشویم تا با تمرکز بالا تا فینال و قهرمانی پیش برویم. همه تیم‌ها برای قهرمانی به چین می‌آیند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس