کد خبر 468196
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: می‌توانیم قدم بزرگ صعود به المپیک را برداریم و برای دومین بار در این مسابقات به میدان برویم.

به گزارش مشرق، صمد نیکخواه بهرامی درباره آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: اردوهای خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و به آمادگی جسمانی مطلوبی رسیده‌ایم. برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک همه تیم‌ها با آمادگی کامل به چین می‌آیند. امیدوارم بچه‌ها همت کنند و با یکدلی به عنوان قهرمانی برسیم و به المپیک صعود کنیم.

وی ادامه داد: هیچ تیمی را نمی‌توان دست‌کم گرفت ولی ما قطعاً روی برخی تیم‌ها تمرکز و مطالعه بیشتری خواهیم کرد. در مجموع تا وارد مسابقات نشویم درباره قدرت تیم‌ها اظهارنظر خاصی نمی‌توان کرد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در خصوص گروه‌بندی مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ما با تیم‌های هند، مالزی و ژاپن همگروه هستیم و گروه سختی نداریم که این به خاطر قدرت تیم ما است. به همین خاطر برای سایر تیم‌ها سخت است که در گروه ما باشند. تیم ما با برنامه و دقیق کار کرده و از زمان کمی که در اختیار داشتیم حداکثر استفاده را بردیم تا روند رو به رشدی داشته باشیم.

نیکخواه بهرامی در پایان عنوان کرد: هدف ما قهرمانی در‌ آسیاست، چون این راحت‌ترین راه برای رسیدن به المپیک است. البته راه‌های سخت دیگری هم وجود دارند که در‌ آن تیم‌های اروپایی حضور دارند. ما می‌توانیم قدم بزرگ صعود به المپیک را برداریم و برای دومین بار به المپیک برسیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس