کد خبر 467517
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود عکسی از مراسم اعطای درجه در وزارت دفاع به خودش توسط سرلشگر فیروز آبادی منتشر کرده است .


به گزارش مشرق، در این عکس، ضرغامی در حال دریافت درجه خود از سرلشکر فیروزآبادی است.

وی در این پست خود همچنین به وزن خود و دکتر فیروزآبادی اشاره طنزآمیزی کرد، و در ادامه درباره شورای ملی اطلاعات  مطالبی را توضیح داد.

عکس/ وقتی عزت الله ضرغامی درجه دار شد
 ضرغامی نوشت: " پهنای باند ! مراسم اعطای درجه در وزارت دفاع است .آنچه که مهمتر از نوع درجه است ، پهنای باند من و دکتر فیروز آبادی است ! در اینجا استثنائا هرچه پهنای باند کمتر ، وضعیت مطلوب تر ! . . .

***پی نوشت*** . شبکه ملی اطلاعات ، جزو حداقل حقوق شهروندی مردم است .با زیرساختی که قادر باشد ، حداقل " 10 مگ " (10Mbps) پهنای باند ارائه کند ، تا با سرعت بالا و کیفیت مناسب ، محتوا و خدمات مورد نیاز مردم را با قیمت ارزان در اختیار آنان قرار دهد . سرویس هایی چون موتور جستجو ، سیستم عامل بومی ، با خط و زبان فارسی ، ایمیل داخلی و سهولت در ارسال و دریافت اطلاعات و خدمات نیز از جمله مطالبات مردم است . به دلیل تعلل چند ساله ی وزارت ارتباطات ، مردم مجبورند برای رفع نیاز های روزمره خود , با قیمت بالا و سرعت پایین ، از اینترنت جهانی استفاده کنند . 

شرکت های واسطه هم ، در واقع به جای فروش پهنای باند ، "حجم فروشی" می کنند! یعنی عملا پهنای باند و سرعت تعهد شده را به دلیل افزایش حوزه ی شراکت (share) آن ، تحویل نمی دهند . کسی هم از حقوق ملت ، که پول و وقت آنان است ، دفاع نمی کند . امیدواریم رئیس جمهور محترم با تشکیل مرتب و منظم جلسات شورایعالی فضای مجازی و تقویت مرکز ملی آن ، موانع را از پیش رو بردارند."


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    0 0
    ۱۰ مگ به هر کاربر دیگه؟ خدمات اینترنت و اینترانت پهن باند ملی هم در دعوای بین فرصت‌طلب‌ها سوخت خواهد شد.
  • بگلو ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    0 0
    بسیار جالب بود ممنون"
  • ابوذر منتظرالقائم ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    فقط تیتر ضعیف را ببین ! ضرغامی داره در مورد پهنای باند حرف می زنه ، آقایان رفته اند روی درجه ی روی شانه !
  • رضا ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 1
    مشرق خیلی رو اخبار عمو عزت زوم کردی خبریه ؟ بگو ما هم در جریان باشیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس