ام صلال تیمی که در فصل جدید لیگ ستارگان قطر کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران را به خدمت گرفته است موفق شد در حضور 82 دقیقه ای آندرانیک تیموریان گام نخست خود را محکم بردارد.

توجه اکیپ فرانسه به پیروزی تیم قطری آندوگروه ورزشی مشرق – در هفته نخست لیگ ستارگان قطر ام صلال با آندرانیک تیموریان دو گل به میزبانش الخور زد تا فعلا بعد از الریان و به خاطر تفاضل گل کمتر روی پله دوم جدول رقابتها قرار بگیرد.
 
در دیدار مذکور ساگوبو با ضربه پنالتی دقیقه 10 خود شاگردان بولنت اویگون ترکیه ای را پیش انداخت و سپس نوبت به علی عدیده رسید که در دقیقه 77 نتیجه را دو برابر کند.

در ادامه بولنت که خیالش از بابت کسب  پیروزی راحت شده بود تیموریان را از زمین خارج کرد تا از دقیقه 82 تیاب العنابه جای او را بگیرد.جالب اینکه روزنامه معروف اکیپ فرانسه هم توجه ویژه ای به دیدار ام صلال و الخور داشت و در آخرین شماره خود با چاپ عکسی از ام صلال به گلزنان دیدار با تالخور اشاره داشته است.

آندو و یارانش در ایستگاه دوم لیگ ستارگان میزبان تیم سرشناس السد هستند.

ام صلال تیمی است که فصل پیش از پژمان منتظری در ترکیب اصلی خود بهره می برد و این فصل ترجیح داده تا از یک ملی پوش ایرانی دگر در فاز دفاعی اش بهره ببرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس