کد خبر 466241
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

در دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان یک بازیکن ذخیره از تیم لهستان از ست سوم به میدان آمد و سرنوشت بازی را تغییر داد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان در چارچوب جام جهانی ژاپن در حالی با پیروزی ۳ بر ۲ تیم لهستان خاتمه یافت که تیم کشورمان در دو ست اول مقابل قهرمان جهان به برتری دست یافته بود اما از ست سوم با تغییراتی که آنتیگا سرمربی لهستان ایجاد کرد کاملا بازی را به سود تیمش تغییر داد.

سرمربی فرانسوی لهستان در شروع ست سوم یک تغییر در ارنج اصلی خود به وجود آورد و ماتیوژ میکا ۲۴ ساله و قدرتی زن را جانشین رافال بوژک کرد که همین تعویض سرنوشت بازی را به نوعی تغییر داد.

این بازیکن با ورودش به زمین امتیازات فراوانی برای لهستان کسب کرد و در پایان هم با ثبت ۱۴ امتیاز بعد از کورک به عنوان دومین بازیکن امتیازآور لهستان معرفی شد. اثرگذاری فراوان این بازیکن آنقدر محسوس بود که مسئولان برگزاری مسابقات در پایان دیدار جایزه بهترین بازیکن میدان را به وی اهدا کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    اصلا انتظارشو نداشتم
  • بیبو ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    بازیکنی که اسمتو نمی دونم و اومدی سرنوشت بازی تغییر دادی دیگه هروقت با ایران مسابقه داشتین اگه اومدی تو بازی با جنابخان میام دم خونتون چماق خودمو میارم چماق جنابخان را هم میارم دو تا هم چکی بهت میزنم که بری مامانتو برام بیاری فهمیدی لهستان نارگیله حباب نارگیله دیگه تکرار نشه بچه ی بد دیگه دوستت ندارم چون ایران بخاطر تو باخت آفرین بچه ی بد اگه دوباره تکرار بشه من میدونم با تو فهمیدی اگه نفهمیدی دم باشگاهتان لبو فروشی میزنم تو را هم صاحبش میکنم که بگی لبو لبو گل گلبند لبو یا بگی لبو بلو بیا بخر کیلویی هزار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس