کد خبر 466171
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: در سال‌هایی که در فوتبال هستم یک ریال هم از فدراسیون و سازمان لیگ نگرفته‌ام و هرکس اگر چنین سندی داشت می‌تواند رو کند.

به گزارش مشرق، مهدی تاج پس از پایان انتخابات اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ در این مورد اظهار داشت: پس از اینکه پنجشنبه چند نفر از اعضای مجمع لیگ یک انتخاب شدند، امروز هم نمایندگان لیگ برتری معرفی شدند که مدیران ذوب‌آهن، سپاهان، نفت و تراکتورسازی رأی آوردند، اما علی‌اکبرطاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس رأی نیاورد.

وی در خصوص اینکه چه زمانی انتخابات هیئت رئیسه سازمان لیگ برگزار شد، گفت: دو احتمال وجود دارد. یکی اینکه ما همزمان با انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال که اسفند برگزار می‌شود، انتخابات را انجام می‌دهیم یا اینکه خودمان انتخابات را برگزار کنیم.

رئیس سازمان لیگ در واکنش به اینکه ابرقویی‌نژاد پیش از این انتقاداتی را در مورد مجمع سازمان لیگ انجام داده بود، گفت: درست است ابرقویی‌نژاد قبلا انتقاداتی داشت اما امروز که  به نظرش عمل کردیم و انتخابات را برگزار کردیم تشکر کرد.

تاج در مورد حواشی که این روزها پس از انتشار قراردادهای بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌های لیگ برتری رخ داده، تصریح کرد: اینکه می‌گویند مبلغ خیلی از این قراردادها درست نیست مربوط به ما نمی‌شود. ما دقیقاً مبالغی را اعلام کردیم که باشگاه‌ها به ما گفتند.

وی افزود: بحث دیگری که مطرح است این است که می‌گویند ممکن است با انتشار قراردادها سوءاستفاده صورت بگیرد اما مطمئناً هر قراردادی که امضا شده به خاطر صلاحیت فنی هر فوتبالیست با مربی بوده  ومحل درآمد آن هم معلوم است. به نظر من انتشار قراردادها اولین گام برای مبارزه با فساد است.

رئیس سازمان لیگ خاطرنشان کرد: بحث دیگری که مطرح است این است که بازیکنان و مربیان می‌گویند وقتی ما قراردادی را باشگاهی امضا می‌کنیم کل پول قرارداد را نمی‌گیریم که ما هم با این مسئله موافقیم. ممکن است یک بازیکن یا مربی قرارداد یک میلیاردی هم با باشگاهی امضا کند اما تمام آن یک میلیارد را نمی‌گیرد. این در شرایطی است که اداره مالیات براساس قراردادی که امضا شده از بازیکنان مالیات می‌گیرد که درست نیست و باید از پولی که بازیکنان دریافت می‌کنند مالیات کم شود.

تاج درباره اصلاح قرارداد کریم باقری و برانکو در سایت سازمان لیگ و همچنین بحث قراردادهای یک میلیون تومانی برخی بازیکنان لیگ برتری گفت: قراردادهای باقری و برانکو اشکالاتی داشت که آنها را اصلاح کردیم. در مورد قراردادهای یک میلیونی هم اینها اطلاعاتی بوده که خود باشگاه ها به ما داده‌اند و ما چیزی از خودمان اضافه نکرده‌ایم.

وی با بیان این مسئله که امسال به مسئله تیم‌های بدهکار نگاه جدی‌تری شده است در واکنش به اینکه خیلی از اهالی فوتبال گفته‌اند بهتر است تاج هم مبلغ قراردادش را با سازمان لیگ منتشر کند گفت: من در 20 سالی که در فوتبال هستم یک ریال هم از فدراسیون و سازمان لیگ نگرفته‌ام و هرکس اگر چنین سندی داشت می‌تواند رو کند. من کاسبی خودم را خارج از فوتبال دارم و از سازمان لیگ و فدراسیون پولی نمی‌گیرم. ممکن است با توجه به درخواست‌هایی که وجود داشته قراردادهای پرسنل سازمان لیگ را منتشر کنیم که مطمئناً مقابل نام خودم هیچ عددی درج نمی‌شود چون پولی نمی‌گیرم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس