کد خبر 466141
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

سامسونگ امروز تلفن هوشمند گلکسی J2 را معرفی کرد؛ یک موبایل نسبتا پایین رده با امکانات خوب که به خانواده محصولات دیگر این شرکت شامل گلکسی J1، J5 و J7 می‌پیوندد.

 به گزارش مشرق،  این تلفن همراه که در هند رونمایی شد، از نسخه ۵٫۱ اندروید بهره می برد و دارای قابلیتی به نام Ultra Data Saving است که توسط تکنولوژی بهینه سازی داده Opera Max برای آن فراهم گردیده است.

براساس اعلام شرکت Opera، تکنولوژی یاد شده می تواند تا ۵۰ درصد در داده های مصرفی کاربران صرفه جویی کند و با کاهش میزان مصرف اپلیکیشن هایی نظیر یوتوب، اینستاگرام یا واین تا ۱۱ درصد از فضای رم را نیز آزاد سازی نماید.

مد Ultra Data Saving همچنین به مالکان تلفن هوشمند گلکسی J2 امکان می دهد که مصرف دیتای اپلیکیشن های مختلف را قطع نمایند.

با گوشی ارزان‌قیمت گلکسی سامسونگ آشنا شوید+عکس

موبایل مورد بحث دارای یک چیپست ۱٫۳ گیگاهرتزی اگزینوس ۳۴۷۵ است و از یک نمایشگر ۴٫۷ اینچی با رزلوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل بهره می برد. پشتیبانی از شبکه LTE، دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، یک گیگابایت رم، هشت گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء و باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این محصول را شامل می شوند.

سامسونگ در نظر دارد که فروش گلکسی J2 را از تاریخ ۳۰ شهریور ماه با قیمت ۱۲۹ دلار در هند آغاز نماید و فعلا در مورد عرضه آتی این محصول به سایر بازارهای جهانی حرفی به میان نیاورده است.

منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس