کد خبر 465642
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

بر اساس آمار منتشر شده از سوی وزارت کشاورزی آمریکا بیش از 17 میلیون و 400 هزار نفر از مردم آمریکا به دلیل ناتوانی های اقتصادی قادر به تامین غذای کافی برای خانواده های خود نیستند.

به گزارش مشرق، بر اساس جدیدترین گزارش آماری وزرات کشاورزی آمریکا ،86 در صد از مردم این کشور گفته اند که درسال گذشته به غذای کافی برای سیر کردن خود و خانواده های خود دسترسی داشته اند.
بر همین اساس 14 در صد از آمریکایی ها اعلام کرده اند که در سال گذشته در دوره های متناوب گرسنگی به سر برده اند و 80 درصد از همین گروه دلیل گرسنگی خود را عدم توانایی مالی برای تهیه غذا ذکر کرده اند.
تام ویلساک وزیر کشاورزی آمریکا این آمار را نشانه ادامه نارسایی های اقتصادی درآمریکا دانسته و تدابیر بیشتری از سوی دولت برای جلوگیری از گسترش کمبود تغذیه در این کشور را ضروری دانسته است.
درهمین حال بیلی شور بنیانگذار موسسه غیر انتفائی موسوم به 'توان خود را با هم تقسیم کنیم' که برای مقابله با گرسنگی در آمریکا تلاش می کند این ارقام را دردناک دانسته و گفته است درحالی که با گذشت 7 سال از بحران اقتصادی در این کشور، شرایط سهام های وال استریت بهبود پیدا کرده و صنایع خودروسازی نیز به دوران عافیت خود برگشته اند، وجود 17 میلیون گرسنه درآمریکا یک ضایعه بزرگ بشمار می رود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    اگه آمریکا 14 درصد گرسنه داره.پس ما 100 درصد گرسنه هستیم.
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    تو هنوز نميدوني ما تو ايران چه امكاناتي داريم و فريب تبليغات رو خوردي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس