کد خبر 464060
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

یگان های ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ادامه عملیات خود علیه گروه های تروریستی در شهر الزبدانی مناطق بیشتری را از اشغال تروریست ها آزاد کردند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از یک مقام مطلع نظامی، یگان های ارتش سوریه با همکاری نیروهای حزب الله، با پیشروی به مناطق مختلف محله النابوع در شهر الزبدانی این مناطق را از وجود تروریست ها پاکسازی کردند.

منابع مطلع همچنین اعلام کردند که یک گروه از تروریست های عضو جبهه النصره که به مناطق حومه روستای حرفا در جنوب دمشق نفوذ کرده بودند نیز در نتیجه حملات ارتش پا به فرار گذاشتند و منطقه را ترک کردند.

شمار دیگری از تروریست ها نیز در این منطقه به هلاکت رسیده یا زخمی شدند.

منابع محلی به سانا گفتند که عناصر گروهک تروریستی النصره مستقر در نزدیکی مزارع بیت جین روستای حرفا را گلوله باران کرده بودند.

شهر الزبدانی در 54 کیلومتری شمال غربی دمشق (پایتخت) قرار دارد. ارتش سوریه و حزب الله لبنان در هفته های اخیر با گسترش حملات نظامی علیه مواضع عناصر تکفیری در الزبدانی تعداد زیادی از آنان را به هلاکت رسانده و مناطق متعددی را تحت کنترل خود گرفته اند.

جنگ تروریست ها در سوریه که با مشارکت گروه های تروریستی متعدد مورد حمایت کشورهای غربی - عربی و ترکیه از سال 2011 علیه دولت و ملت سوریه آغاز شده، تاکنون بیش از 240 هزار کشته بر جا گذاشته است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس