کد خبر 463902
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۷

در حمله افراد ناشناس به خودروی حامل گروهی از شیعیان هزاره در منطقه "ولسوالی زاری" ایالت بلخ افغانستان دست کم ۱۳ نفر به شهادت رسیدند.

گروه بین الملل مشرق- به گزارش منابع رسانه ای افغانستان، در این حمله تروریستی که صبح شنبه،14 شهریورماه، رخ داد، افراد مسلحی که لباس نیروهای امنیتی افغانستان را به تن داشتند دو خودروی حامل شیعیان را در جاده منتهی به شهر زاری متوقف کردند و پس از بیرون کشیدن آن‌ها با شلیک گلوله 13 نفر را به شهادت رساندند.

قتل عام 13 شیعه افغان در بلخ+تصویر

هنوزهیچ گروهی مسئولیت این اقدام را بر عهده نگرفته اما در موارد مشابه، افراد وابسته به گروه تروریستی طالبان و نیز در ما‌ه‌های اخیر گروه تکفیری داعش به این گونه حملات علیه شیعیان دست زده‌اند.

قتل عام 13 شیعه افغان در بلخ+تصویر

شیعیان هزاره که حدود 22 درصد از جمعیت افغانستان را تشکیل می‌دهند همواره در معرض اقدامات تروریستی و حملات گروه‌های تروریستی تکفیری قرار داشته‌اند. اوایل سال جاری نیز تروریست‌ها 5 نفر از شیعیان هزاره را در ایالت غزنی به شهادت رساندند. همچنین 31 نفر از شیعیان هزاره اواخر سال گذشته در جاده هرات به کابل ربوده شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    دریغ از یک گلوله که بسمت اسرائیل شلیک کنند . الاغ های قرن بیست و یکم .
  • ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    بزدل ها -
  • reptor ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    و اینگونه دشمنان اسلام مسلمین رو به جون هم میندازن تا خودشون با دست خودشون همدیگه رو بکشن و دشمنان اسلام هم راحت نشستن و نظاره گر این حماقت بزرگ هستن من نمیدونم ما مسلمانان کی می خواییم یه کم از مغزمون بیشتر استفاده کنیم و گول این کفار رو نخوریم بابا چه سنی و چه شیعه هر دو مسلمانن کی دست از این غفلت بر میداریم
  • فیاض ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    برادرمن ایناکه تحت عنوان داعش ،القاعده،طالبان مبارزه می کننداصلا"مسلمان نیستن چه برسه شیعه یاسنی باشنداسلام کجاگفته اسیروبی پناه رابکشیداینهایه تعدادمزدورن که بخاطرحماقت ومال دنیابه نفع صهیونیست می جنگند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس