مدافع ارمنی استقلال این روزها در ترکیب تیم ملی کشورش جای خود را تثبیت کرده و با بازی مقابل بزرگان فوتبال اروپا بر تجربیاتش می افزاید.

مدافع استقلال: دانمارک را می بریم
گروه ورزشی مشرق - در شبی که ارمنستان در انتخابی یورو 2016 مغلوب میزبانش صربستان شد، هرایر مگویان مدافع آبی‌های پایتخت یکی از خوب‌های تیم ملی کشورش بود ان هم در پست غیر تخصصی اش یعنی در دفاع راست.

ارمنی‌ها امشب در ایروان میزبان دانمارک خواهند بود و این دلیل گفت‌وگوی خبرنگار مشرق با مدافع استقلالی آنهاست.

* به فاصله سه، چهار روز دو دیدار سخت و نفس گیر را برگزار می‌کنید.

همین‌طور است. صربستان مثل ما به پیروزی دست نیافته بود و تمام تلاشش را به کار بست تا 3 امتیاز اولش را بگیرد.

* بعد از نمایش خوبی که برابر پرتغال داشتید، شاید هواداران‌ شما توقع بیشتری از شما داشتند.

تا زمانی که تکل مدافع ما به اشتباه دروازه‌مان را باز نکرده بود شرایط مناسبی داشتیم. چه بسا اگر گل‌ هایراپتیان وارد دروازه جوانان نمی‌شد بازی گره می‌خورد و سرنوشتی جز پیروزی 2 بر صفر میزبان داشت.

* با یک امتیاز در انتهای جدول گروه I ماندید و تقریبا صعودتان به یورو 2016 فرانسه غیرممکن شد.

در گروهی که پرتغال، دانمارک و صربستان حضور داشتند، از ابتدا هم کار دشواری داشتیم. به این تیم‌ها آلبانی را هم اضافه کنید که بیش از 10 امتیاز گرفته و پا به پای پرتغال و دانمارک پیش آمده و بالاتر از صربستان قرار دارد.

* امروز در ایروان، برابر دانمارک چه هدفی دارید؟

برای فوتبال رو به رشد ما هیچ وقت دیر نیست که از «نو» شروع کند. امروز برای ما آغازی دوباره است. باید به تماشاگران‌مان نشان دهیم کیفیت یک تیم خوب را داریم.

دانمارک بعد از تساوی خانگی با آلبانی به ایروان آمده و می‌خواهد 3 امتیاز بازی را برای رسیدن به صدر بگیرد، بازی دشواری خواهد بود. می‌دانم نیکولاس بنتنر مهاجم آنها در وولفسبورگ شرایط خوبی دارد. مهاجمی که 193 سانتی‌متر بلندی قامت دارد و در یک دیدار 2 گل به صربستان زده حتما باکیفیت است. آنها یک مهاجم هم دارند که در تاتنهام بازی می‌کند (کریستین اریکسون) فکر می‌کنم در مجموع خط دفاعی ما برابر مهاجمان فیزیکی دانمارک شب راحتی را پشت‌سر نگذارد.

مدافع استقلال: دانمارک را می بریم

* به نظر می‌رسد گئورگ کاسپاروف گلر اول تیم‌ملی ارمنستان شده است؟

بله، با رفتن بروزفسکی، گئورگ دوباره گلر اول ما شده است. در دیدار با دانمارک هم بد کار نکرد. گفتم که گل به خودی ما باعث شد تا گره بازی صرب‌ها باز شود.

* از استقلال خبر داری؟

بله، می‌دانم تیم بدون ملی‌پوشان بزرگسال و امید سخت‌ تمرین می‌کند. امیدوارم هم ما امشب برابر دانمارک به پیروزی برسیم و هم فردا خسرو (حیدری) و امید (ابراهیمی) برابر هند.

* بعد از دانمارک با چه تیمی روبه‌رو خواهید شد؟

با فرانسه آن هم ماه بعد در پاریس. البته من بعد از بازی با دانمارک به تهران می‌آیم.

* مشکلات مالی‌ات حل شد؟

متاسفانه خیر. من هنوز جزو کسانی هستم که دریافتی نداشته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس