کد خبر 463208
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

توافق مایکروسافت با نوکیا برای عدم ارائه‌ی گوشی با برند این شرکت به زودی و با پایان سال جاری میلادی به پایان خواهد رسید. به نظر می‌رسد نوکیا نیز وقت را تلف نکرده و در حال طراحی گوشی هوشمند خود است.

 به گزارش مشرق، به نظر می‌رسد نوکیا در حال آماده کردن خود برای بازگشت به بازار گوشی‌های هوشمند است. گزارش جدید منتشر شده رندرهایی از گوشی جدید این کمپانی را فاش کرده‌اند و طراحی زیبای آن را به نمایش می‌گذارند.

گوشی اندرویدی C1 نوکیا در راه است +عکس

آن طور که از تصاویر رندر شده پیدا است، این گوشی که نوکیا C1 نام دارد، حاشیه‌های کناری کمی در صفحه‌نمایش داشته و از بدنه‌ی نازکی بهره می‌برد. از مشخصات فاش شده‌ی این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، پردازنده اتم اینتل، ۲ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین خود گرفت (سلفی) ۵ مگاپیکسل اشاره کرد.

در مورد زمان عرضه یا قیمت این گوشی اطلاعی در دست نیست؛ اما تنها خبر بازگشت نوکیا کافی است تا علاقمندان دنیای فناوری به وجد بیایند.

گوشی اندرویدی C1 نوکیا در راه است +عکس

نظر شما چیست؟ گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عباس ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    به نظرمن ک یه برنامه نویس هستم و اندروید کار کردم بنظرم گوگل شکست میخوره و همچنین برند سامسونگ و پرچم داران اندرویدی. نوکیا استاد طراحی گوشی و مایکروسافت هم با ویندوز 10 فکر میکنم گوگل و همدستانو شکست بدن و رده کنار کنن.البته نیازمند گذشت حداقل چندساله چون نوکیا وقت لازم داره برای طراحی تبلت ها و گوشیهای سبک جدید.
  • علی1080 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    منتظر بازگشت سلطان هستیم... دلم برات تنگ شده نوکی
  • بابک ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    نزن این حرفو عمو جان
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    آشغاله
  • محمد ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    من نمیدونم اینا که میگن نوکیا آشغاله چی توی سرشون میگذره ولی باید به همه بگم نوکیا زمانی که سیستم عامل سیمبین میزد بقیه هنوز توی جاوا گیر بودن این خودش کلی حرفه که همیشه نوکیا جلو بوده الانم اگه برگرده غوغا میکنه . اولین گوشی 5G رو خواهد زد سرعتی که دنیای مجازی متحول میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس