کد خبر 460521
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

با وجود مصاحبه بازیکن سال فوتبال ایران با سایت باشگاه ذوب‌‌آهن، برخی از منابع نزدیک به این باشگاه می‌‌گویند قاسم حدادی‌‌فر حداقل ۲ ماه نمی‌‌تواند این تیم را در رقابت‌های مختلف همراهی کند

به گزارش مشرق، ماجرای مصدومیت قاسم‌ حدادی‌فر از هفته دوم لیگ برتر و دربی اصفهان شروع شد. زمانی که کاپیتان ذوب‌آهن دیگر توان دویدن بدون درد را نداشت و "خار پاشنه"، عاملی شد برای از دست دادن یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل. در آخرین تمرین ذوب‌آهن فبل از دربی، حدادی‌فر چند دور دور زمین دوید تا ببینید می‌تواند بدون درد بدود یا نه اما خار پاشنه، امانش را برید. او به همین راحتی و بدون آنکه داخل زمین فوتبال مصدوم شود، دربی را از دست داد اما برخلاف پیش‌بینی‌ها، مصدوم قاسم جدی‌تر از این حرف‌ها بود.

او در هفته‌های سوم، چهارم و پنجم هم نتوانست ذوب‌آهن را همراهی کند و حالا که به تعطیلات 20 روزه لیگ رسیده‌ایم، خبر می‌رسد مصدومیت کاپیتان ذوبی‌ها جدی‌تر از این حرف‌هاست. می‌گویند او حداقل دو ماه نمی‌تواند تیمش را در رقابت‌های مختلف همراهی کند اما خود حدادی‌فر به تازگی مصاحبه‌ای با سایت رسمی باشگاهش انجام داده و گفته:«به نظر می‌رسد بتوانم ظرف روزهای آینده کم‌کم به تمرینات اضافه شوم و اگر خدا بخواهد تمریناتم را شروع کنم تا در صورت صلاحدید کادرفنی در ادامه رقابت‌ها به تیم کمک کنم. البته خوشبختانه تیم بدون من هم نتایج خوبی گرفته و امیدوارم بتوانیم روز به روز بهتر شویم.»

البته او هم صحبتی از زمان دقیق بازگشتش نکرده:«این مصدومیت بدشانسی محض بود که نصیب من شد ولی گلایه‌ای ندارم و خداوند را در هر شرایطی شکرگزارم. امیدوارم شرایط جسمانی من بهتر شود و بتوانم خیلی زود پیراهن تیمم را بپوشم.»

غیبت حدادی‌فر اما موضوعی نیست که کادرفنی ذوب‌آهن بتواند به سادگی از آن عبور کند. یحیی گل‌محمدی در هفته‌هایی که حدادی‌فر را در اختیار نداشته، از مهدی مهدی‌پور جوان در ترکیبش استفاده کرده اما عملکرد سینوسی او، باعث شده تمرکز او هم بابت غیبت حدادی‌فر به هم بریزد. آنچه اما تاکنون جواب دقیقی نداشته، زمان دقیق بازگشت کاپیتان به زمین است.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس