کد خبر 458248
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

گلکسی نوت ۵،‌ وان پلاس ۲ و ال جی G4 از مدعی ترین موبایل های هوشمند معرفی شده در چند ماه اخیر بوده اند که هر کدام نیز سرعت بسیار بالایی را برای کاربر خود به ارمغان می آورند. حال یکی از کاربران یوتوب تصمیم گرفته تا سرعت پردازش و انجام امور چند وظیفه ای را در سه موبایل یاد شده مورد سنجش قرار دهد.

 به گزارش مشرق، در میان پرچم‌داران جدید اندرویدی سه گوشی نوت 5، ال‌جی جی‌4 و وان‌پلاس 2 جدیدتر بوده و از سخت‌افزار قدرتمندتری نسبت به دیگر رقبا برخوردارند. حال یکی از کاربران یوتوب تصمیم گرفته تا سرعت پردازش و انجام امور چند وظیفه ای را در سه موبایل یاد شده مورد سنجش قرار دهد. در این میان از بازی Temple Run نیز استفاده شده؛ شخص امتحان کننده تصمیم دارد ببیند کدام تلفن هوشمند در زمان کمتری برخی از امور از پیش مشخص شده، نظیر باز و بسته کردن بازی یاد شده، ویرایش تصویر و اقدامات دیگر که در ویدیو خواهید دید را به پایان می رساند.

مشخصا گلکسی نوت ۵ با رم چهارگیگابایتی خود می تواند امور چند وظیفه ای را به شکل بهتری مدیریت کند و قرار گرفتنش در جایگاه اول نیز موجب تعجب نیست. سپس نوبت به خودنمایی ال جی می رسد تا جایگاه دوم را از آن خود نماید و در کمال تعجب با اینکه وان پلاس ۲ نیز از اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده می کند، قادر نیست تا سرعتی برابر با G4 را ارائه نماید و این در حالی است که ساخته ی ال جی از پردازنده ضعیف تر اسنپدراگون ۸۰۸ استفاده می کند.




 از طرف دیگر در این ویدیو به نظر می رسد که گلکسی نوت ۵ دارای برخی مشکلات در زمینه مالتی-تسکینگ است و در این خصوص، جی ۴ با اینکه به زمان بیشتری نیاز دارد اما عملیات چندوظیفه ای را روان تر انجام می دهد.

منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس