دبیرکل حزب مؤتلفه بر حمایت تشکل متبوعش از ائتلاف اصولگرایان با محوریت جامعتین و استفاده کامل از ظرفیت آیت‌الله مصباح تأکید کرد.

به گزارش مشرق، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به روند ائتلاف اصولگرایان زیر نظر روحانیت اظهار داشت: ما ائتلاف اصولگرایان با محوریت جامعتین و استفاده کامل از ظرفیت آیت‌الله مصباح و سایر علما را راه عملی ائتلاف اصولگرایان می‌دانیم.

حبیبی درباره تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان تصریح کرد: هدف از تشکیل این شورا این است که همه اصولگرایان به ائتلاف کامل برسند و در این مرکزیت همه ظرفیت اصولگرایی و اشخاص جا داشته باشند.

دبیرکل حزب مؤتلفه با بیان اینکه هنوز ساز و کارهای مربوط به شورای هماهنگی مورد بحث قرار نگرفته است، درباره ادامه جلسات سه‌جانبه ایثارگران، پایداری و مؤتلفه گفت: ما برای تشکیل جلسه‌ سه تشکل هیچ محدودیتی قائل نیستیم و تاکنون نیز 40 جلسه داشته‌ایم و این جلسات نیز ادامه دارد.

وی تأکید کرد: جهت کلی این نشست‌های سه‌جانبه تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان است و این سه تشکل تلاش دارند مرکزیتی که همه اصولگرایان در آن جا داشته باشند را دنبال کنند.

علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان نیز در این زمینه تاکید کرد: ائتلاف حداکثری اصولگرایان با محوریت حضرات آیات یزدی، مصباح و موحدی کرمانی شکل می‌گیرد.

پیش از این مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی نیز گفته بود: در جلسات متعدد سه ضلع اصولگرایی پایداری، مؤتلفه و ایثارگران توافق شده که شورای فقها یعنی آیات مصباح، موحدی و یزدی در رأس تصمیم‌گیری باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس