کد خبر 456695
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

زلاتان ایبراهیموویچ، هری کین، روملو لوکاکو، آنتوان گریژمن و سادیو مانه ۵ گزینه و نامزد خرید هستند که امکان دارد به جای پدرو رودریگوئز توسط منچستریونایتد استخدام شوند.

به گزارش مشرق، به باور بسیاری از رسانه‌ها، لویی فان‌خال، سرمربی هلندی منچستریونایتد و تیم اولدترافوردی در قضیه «پدرو رودریگوئز» به واقع «مات»‌شدند.

این مربی 64 ساله و منچستری‌ها در حالی‌که هفته‌‌ها موضوع انتقال مهاجم ملی‌پوش بارسلونا را مد نظر داشت و همواره منتظر ورود این گلزن به تیمش بود، در لحظه آخر راهی چلسی شد.

حال در شرایطی که  8 روز تا پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است، سئوالی که مطرح این است، چه بازیکنی به عنوان گزینه جانشین پدرو توسط یونایتد‌ها انتخاب و استخدام خواهد شد؟

با توجه به اخباری که از اولدترافورد شنیده می شود، 5 مهاجم شانس حضور برای پوشیدن پیراهن یونایتد را دارند.

 

*گزینه یک: زلاتان ایبراهیموویچ

اشتباه نکنید! زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی و البته پا به سن گذاشته پاری‌سن‌ژرمن امکان دارد نخستین گزینه یونایتد‌ها برای جانشینی جایی که برای پدرو داشته باشند.

آن‌گونه که از شواهد برمی‌آید، فان‌خال از مدت‌ها قبل نام «ایبرا» را در کتابچه یادداشت خود برای چنین روزی یادداشت کرده است.

به اعتقاد مربی هلندی، زلاتان به همان خوبی که خط حمله پاری‌سن‌ژرمن را هدایت می‌کند، می‌تواند به همان میزان در خط آتش منچستری‌ها خوش بدرخشد و موثر باشد.

وی در مدت 3 فصل ، 106 گل در 130 بازی گل زده است. با وجودی که پاییز وارد 34 سالگی خواهد شد، اما این باور در مورد او هست که حتی افزایش سن نیز مانعی در راه گلزنی‌اش نخواهد بود.

 

*گزینه 2:هری کین

از اوایل تابستان تاکنون اخباری در مورد علاقه منچستری‌ها نسبت به هری کین،‌گلزن 22 ساله تاتنهام شنیده است.

با توجه به این نکته که رئال مادرید نیز از مدت‌ها قبل خواهان این ستاره است، به نظر می‌رسد اگر من‌یونایتد نتواند زلاتان را بگیرد،‌ آنگاه سراغ این گلزن تکنیکی خواهد رفت.

 

*گزینه 3:‌روملو لوکاکو

بسیاری بر این باورند اگر لوکاکو به اولدترافورد بیاید، در کنار وین رونی، زوج قدرتمندی تشکیل خواهد داد. این ستاره در اورتون این روزها آمادگی خوبی دارد و در گلزنی ترکیبی از سرعت،‌ تیزهوشی  و شجاعت ارائه می‌دهد.

مسلما به این نکات فان خال و همکارانش توجه خواهند کرد.

*گزینه 4:آنتوان گریژمن

به باور گزارشگران فرانسوی، بعد از بزرگانی مثل مسی، رونالدو و نیمار، هم اکنون یکی از بهترین بال‌های کناری هجومی جهان است. این ستاره فرانسوی که در تیم اتلتیکومادرید توپ می‌زند در 53 بازی توانسته 25 گل بزند تا نشان دهد 21 میلیون پوندی مادریدی‌ها بابت استخدامش از سوسیداد خرج کردند، ارزشمند بوده است.

 

*گزینه 5:سادیو مانه

شاید راحت‌ترین گزینه‌ایی که برای جذبش منچستریونایتد به مشکل نخورد،‌ سادیو مانه از ساوتهمپتون باشد. مهاجم سنگالی در دوره کوتاه حضورش عملکرد درخشانی با 10 گل زده داشته و حتی سریع‌ترین هت‌‌تریک تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کرده است.

در شرایطی که باشگاه کنونی‌اش برای او حدود 10 میلیون پوند هزینه کرد، تصور می‌رود منچستری ها با رقمی بالاتر از این بتوانند وی را در اختیار گیرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس