کد خبر 456439
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به شرایط جام جهانی شانس ایران برای رسیدن به المپیک از این رقابت‌ها زیاد نیست.

به گزارش مشرق، شهرام محمودی درمورد شرایط تیم ملی والیبال و شانس ایران برای حضور در رقابت های المپیک اظهار داشت: شرایط بسیار خوبی داریم و باید بگویم که امسال در گروه سختی قرار گرفته‌ایم. با توجه به اینکه امسال تنها دو تیم از جام‌جهانی به مسابقات المپیک می‌روند باید منطقی شرایط را بررسی کنیم و بدانیم که شانس ایران زیاد نیست، اما با این حال ما تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هیچ تیمی را نمی توان دست‌کم گرفت، ادامه داد: تمام تیم‌ها خطرناک هستند؛ برای مثال تیم ملی ژاپن توانست قهرمان آسیا شود و بدون شک برای مسابقاتی که خودش میزبان است هم تیمی قدرتمند را روانه مسابقات می‌کند. سال گذشته تیم اصلی ایران هم برابر ژاپن کمی دچار مشکل شد و این نشان می‌دهد که بازی با تمام تیم‌ها سخت است و نمی توان در هیچ مسابقه‌ای از قبل خود را برنده بدانیم.

پشت‌خط زن تیم ملی والیبال ایران ملی پوش والیبال ایران خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم به ملی‌پوشان والیبال اعتماد دارند و می‌دانند که ما برای رسیدن به موفقیت کم‌کاری نمی‌کنیم. قطعاً در هر مسابقه برای رسیدن به بهترین نتیجه خواهیم جنگید؛ شاید با توجه به شرایط نتوانیم از جام‌جهانی به المپیک برسیم، اما حتماً تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در مسابقات انتخابی جواز حضور در المپیک را کسب کنیم.

محمودی گفت: نباید فراموش کرد که همه تیم های بزرگ دنیا به جز برزیل که میزبان رقابت های المپیک 2016 است به جام جهانی می آیند تا کسب سهمیه کنند و این کار را سخت خواهد کرد. امیدوارم برنامه ریزی در تیم ایران به نحوی باشد که بازی به همه بازیکنان برسد و خستگی ناشی از فشردگی این پیکارها بین همه بازیکنان پخش شود تا تیم از نظر بدنی کم نیاوریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس