کد خبر 456319
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر توسعه مرکز درمانی دارالشفاء جمکران با کمک وزارت بهداشت تاکید کرد و گفت: پیش‌بینی من گسترش این مجموعه و تبدیل شدن به یکی از مراکز شاخص کشور است.

به گزارش مشرق، سید حسن قاضی‌زاده‌هاشمی که در دیدار با تولیت مسجد مقدس جمکران و هیئت امنای درمانگاه مسجد مقدس جمکران سخن می‌گفت، اظهار داشت: در کشور پزشکان خدمتگزار و علاقمند به رسیدگی به محرومان وجود دارد و‌ اگر بنیادی ایجاد شود تا پزشکان به صورت داوطلبانه در این مجموعه خدمت کنند.

وی افزود: وزارت بهداشت در زمینه تامین تجهیزات پزشکی همکاری کاملی خواهد داشت زیرا فعالیت برای یک کار مورد پسند امام زمام و خدمت به محرومین است.

وزیر بهداشت تصریح کرد: ارائه خدمات درمانی به مردم در راستای آرمان‌های انقلاب و امام راحل است و انشاءالله دولت بتواند به اهداف خود در راه خدمت به مردم نایل شود.

قاضی‌زاده‌هاشمی با بیان اینکه پیش‌بینی من گسترش این مجموعه و تبدیل شدن به یکی از مراکز شاخص کشور است، خاطرنشان کرد: از آیت‌الله مکارم‌شیرازی هم تشکر می‌کنم و‌ ایشان در 2 نوبت کمک به این درمانگاه را به من یادآوری کردند و‌ من حتما این موضوع را پیگیری می‌کنم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس