کد خبر 456257
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱

نایب رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان گفت: دولت مقرر کرده بود که در صورت خالی ماندن واحدهای مسکن مهر زیان‌های آن را به انبوه‌سازان پرداخت کند و همچنین واحدهای نیمه کاره بسیاری با پیشرفت فیزیکی 15 درصدی در کشور رها شده است.

به گزارش مشرق، پورحاجت، با اشاره به اینکه انبوه‌سازان دارای واحدهای مسکن مهر نیمه‌کاره بسیاری است گفت: تعداد زیادی نیز مسکن مهر توسط انبوه‌سازان ساخته شده است که متأسفانه بدون متقاضی باقی‌مانده است.

وی در ادامه افزود: طی تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت راه و شهرسازی منعقد کرده بودیم مقرر شده بود که در صورت احداث واحدهای مسکن مهر اگر این واحدها بدون متقاضی باقی بمانند دولت هزینه‌های آن را متقبل خواهد شد.

دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان اظهار داشت‌: متأسفانه تا به امروز دولت هیچ هزینه‌ای را بابت واحدهای خالی از سکنه مسکن به انبوه‌سازان پرداخت نکرده است.

پورحاجت اظهار داشت: تعداد زیادی واحد مسکن مهر نیمه‌کاره در اکثر شهرها که انبوه‌سازان باید آنها را به اتمام می‌رساندند باقی مانده که این واحدها حدود 10 تا 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا به امروز انبوه‌سازان انگیزه‌ای برای اتمام آنها نداشته‌اند.

وی تصریح کرد: برای تکمیل این واحدها باید سیستم بانکی همکاری می‌کرد که متأسفانه در این حوزه هیچ اقدامی نکرده است.

پورحاجت در ادامه بیان کرد: انبوه‌سازان از عملکرد بانک مرکزی در حوزه مسکن مهر هیچ رضایتی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: باید هر چه زودتر دولت و همچنین انبوه‌سازان اقدامات لازم را برای همکاری بیشتر و پرداخت اعتبار انجام دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس