کد خبر 456018
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۳

هلاکت دست کم ۴۰ تروریست داعشی و تخریب انبار سلاح های این گروهک در استان های الانبار و صلاح الدین در حملات ارتش عراق و تداوم حملات هوایی ائتلاف بین المللی تحت رهبران آمریکا از جمله تحولات عراق است.

به گزارش مشرق، منابع خبری اعلام کردند: هلاکت ۴۰ تروریست داعشی در الانبارحملات جنگنده های عراق در استان های الانبار و صلاح الدین منجر به هلاکت دست کم ۴۰ تروریستی داعشی شد و حمله عناصر داعش در منطقه البوعیثه را ناکام گذاشت.

همچنین عملیات امنیتی پلیس فدرال عراق در منطقه «المضیق» و «حصیبه» در شرق الرمادی منجر به انهدام یک مخفیگاه، هلاکت ۶ تروریست، زخمی شدن ۲ نفر دیگر و انهدام دو خودروی نظامی شد.

نیروهای امنیتی عراق توانسته اند تا کنون روستای «حجی حسین الجاسم» را در شمال استان صلاح الدین آزاد کنند و ۳ تروریست داعشی را به هلاکت برسانند. در همین حال جنگنده های ارتش عراق ۵ خودروی نظامی گروهک داعش و یک مخفیگاه عناصر مسلح را در چارچوب عملیات جزیره سامراء منهم کردند.

از سوی دیگر ائتلاف بین المللی ضد داعش ۲۹ مورد حمله هوایی در مناطق مختلف عراق انجام داد که این حملات منجر به هلاکت ۲۴ تروریست، انهدام ۷ خودروی نظامی، تخریب دو پایگاه، یک کارگاه بمب گذاری، یک انبار سلاح، ۳ تونل و ۵ کمینگاه شد.

در همین راستا سخنگوی نیروهای مردمی عراق با بیان اینکه درگیری ها همچنان در الانبار و صلاح الدین ادامه دارد، افزود: تمام مناطق تحت سلطه داعش، توسط نیروهای امنیتی محاصره شده است.

کریم النوری تصریح کرد: نیروهای امنیتی عراق توانستند کانال ارتباطی و امدادی تروریست های داعش را از موصل و صلاح الدین به استان الانبار قطع کنند.

وی تاکید کرد: نیروهای ارتش و پلیس فدرال، نیروهای مردمی و قبایل عراق خود را برای حمله به پایگاه های داعش در شهر فلوجه و الرمادی آماده می کنند و همه مناطق نظامی در صلاح الدین و الانبار نیز شاهد پیشروی نیروهای امنیتی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رسول ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    امریکا و متحدانش نباید در کشور اسلامی عراق مداخله کنند در افغانستان چه غلطی کردند که می خواهند در عراق ان را تکرار کنند .با این اقدامات امریکا طرفداران داعش بیشتر میشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس