کد خبر 454957
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

گروه تروریستی داعش با انتشار پیامی ویدئویی به سران ترکیه، و ودعده انتقام‌جویی، از مردم این کشور خواست که علیه رئیس جمهورشان قیام کنند.

به گزارش مشرق، دفتر رسانه‌ای موسوم به «ولایة الرقه» که وابسته به گروهک تروریستی داعش در سوریه است با انتشار ویدئویی تحت عنوان «پیامی به ترکیه» شماری از عناصر ترکیه و دولت این کشور را به انتقام‌گیری تهدید کرد.

یکی از عناصر تُرک زبان داعش در این ویدئو اعلام می‌کند که پس از پایان دوران «کمال الدین آتاتورک» لائیک، دوران «اردوغان خائن و طاغوتی فرارسیده است؛ کسی که به غیر آن چیزی حکم می‌کند که خداوند نازل کرده است».

وی تأکید کرد که این پیام خطاب به اردوغان، آمریکایی‌های سرور یهودیان، پ.ک.ک.، «ارتش آزاد و به جیره‌خواران مرتد آل سعود است».

با وجود اینکه میان ارتش ترکیه و گروه پ.ک.ک جنگ در گرفته است ولی عناصر تُرک گروه تروریستی داعش می‌گویند که «اردوغان این کشور را به پ.ک.ک و ارتش مسیحیان فروخته است».

در این ویدئو آمده است: «اگر اردوغان مزدور از اراضی شما برای پایگاه‌های هوایی صلیبیان استفاده کند تا [از این طریق] پادشاهی از بین رفته خود را حفظ کند در این صورت خواهید دید که شرق کشور در دست پ.ک.ک ملحد و غرب آن در دست صلیبیان است».

این عنصر داعش از هم‌میهنان خود می‌خواهد «که از تأیید کردن این خائن (اردوغان) برای مسلط شدن بر مسلمانان به خداوند توبه کنند و پیش از آنکه این فرصت از دست برود علیه او بجنگند؛ زیرا این مسئله بسیار خطرناک است».

وی همچنین ادعا کرد که گروه تروریستی داعش «قسطنطنیه را آزاد خواهد کرد» و در پایان خطاب به اردوغان گفت: «به سوی خدا بازگردید و با شرع حکم کنید...».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محسن ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    0 0
    کسانی که نفهمیده در زمین صهیونیست ها به دروازه خودی گل زدند و هورای کشیدن، حالا انگار دارند از خواب بیدار میشن البته اگه دولت ترکیه جداً بیدار شده و بیش از این برای خرسندی شیطان و صهیونیست ها خوش رقصی نکند خوبه ولی واقعاً باید گذشته سیاه و ظالمانه خود را با حمایت های صادقانه از جبهه مقاومت(که البته بعید می دانم) جبران نماید. در هر صورت اگر همچنان بخواهد در اردوگاه اسرائیل، آمریکا و آل سعود باشد باید آنقدر دست و پا بزند تا به هلاکت برسد.
  • ایرانی ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    0 0
    بابا اینها همش فیلمه. ترکیه اگه مرزش با داعش رو یک هفته ببنده، اصلا داعش از بین میره.
  • حق ننگ بر ریاکاران داعشی وهابی آل سعودمحارب با خدا و رسول خدا ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    0 0
    لا اکراه فی الدین .دین ظهور عشق خدا نسبت به اولیای امر معصوم علیهم السلام است وعشق نیز زوری واجباری نیست "وسوف یات الله بقوم یحبهم "واینها نمی فهمند که دین را جز اجبار نمی دانند .
  • علي ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    0 0
    باهات موافقم
  • ایرانی ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    0 0
    بابا اینا فیلم اردوغان هستش.نتونستن دولت تشکیل بدن.باید دوباره انتخابات بشه.داره به مردمش پیام میده من با این جونورا و داداش بغدادیم دیگه کاری ندارم اگه بهم رای ندین داداش داعشم میخورتتون.
  • ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    0 0
    داعش باید به رییس جمهور ترکیه بگه بابا اردوغان چون واقعا در حقشون پدری میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس