کد خبر 454157
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶

دبیر طرح ملی تلاوت از اجرای محافل قرآنی در حرم ائمه طهار(ع) توسط نخبگان این طرح خبر داد و گفت: در مرحله نخست سعی در برگزاری این محافل در حرم امام رضا(ع) داریم.

 به گزارش مشرق، حسین مقدم‌کیا، دبیر طرح ملی تلاوت با اشاره به رشد این طرح در سراسر کشور، گفت: طرح ملی تلاوت یکی از طرح‌های موفقی است که قصد دارد با تربیت قاریان توانمند و با اخلاق گامی به سوی داشتن جامعه‌ای قرآنی بردارد.

وی با بیان اینکه طرح ملی تلاوت با هدف ارائه آموزش‌های قرآنی به نوجوانان و همچنین پرورش افرادی قرآنی اجرایی شد، افزود: چهارمین دوره این طرح با حضور فعالان این طرح شهریورماه سال جاری آغاز می‌شود.

مقدم‌کیا با اشاره به لزوم ایجاد فضای تشویقی برای نوجوانان طرح ملی تلاوت، خاطر نشان کرد: برای ترغیب نوجوانان به ارتقای توانمندی‌های قرآنی قصد داریم فعالان و نخبگان این طرح را برای تلاوت و برگزاری محافل قرآنی به حرم ائمه اطهار(ع) داخل و خارج از کشور همچون مشهد، قم، شیراز، شهرری، کربلا و نجف معرفی کنیم.

وی از مذاکره با آستان قدس رضوی برای برگزاری محافل قرآنی توسط نخبگان طرح ملی تلاوت در حرم امام رضا(ع) خبر داد و گفت: برگزاری این محافل با حضور نوجوانان قرآنی مشوق خوبی برای سایر افراد نیز خواهد بود چرا که با این تدبیر نوجوانان می‌توانند توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس