کد خبر 453918
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: برای من جالب است دوستانی که از من انتقاد می کردند الان چرا دهانشان بسته است و حرف نمی زنند.

درخشان: من بودم، پرسپولیس حداقل سوم می‌شدبه گزارش مشرق، سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس این روزها به دور از حواشی فوتبال مشغول استراحت است. حمید درخشان در خصوص نتایج این روزهای سرخپوشان به گفت و گو پرداخت که در زیر می خوانید:

* این روزها کمتر شما را در فوتبال می بینیم؟

تا آنجایی که یادم می آید این خصلت فوتبال ایران است که فوتبالی ها باید بیرون از گود باشند و غیر فوتبالی ها برای فوتبال تصمیم بگیرند.

*پرسپولیس با شکست مقابل سپاهان و پیروزی ذوب آهن به قعر جدول سقوط کرد.

من در این 15 دوره لیگ برتر و حتی قبل تر از آن به یاد ندارم که پرسپولیس به این رتبه نزول کرده باشد اما چیزی که مهم است که هر تیمی احتمال دارد نوسان داشته باشد و در یک برهه ای دچار افت شود.

*یعنی فکر می کنید پرسپولیس از این بحران خارج شود؟

پرسپولیس تیم بزرگی است و من مطمئن هستم به زودی به جایگاه واقعی خود بازخواهی گشت. فقط برانکو و تیمش به زمان احتیاج دارند تا دوباره به شرایط ایده آل خود بازگردند. باید ما کمک کنیم تا به روزهای خوش درخشان قبل بازگردد. برانکو در این مدت زمان خوبی داشته و بازیکنان مدنظر خودش را جذب کرده و مطمئن هستم که او کار خود را بسیار خوب بلد است و می تواند دوباره پرسپولیس را درست کند.

*به نظر می رسد برخلاف گذشته این بار قصد حمایت کردن از تیم را دارید؟

بعضی وقت ها باید به سرمربی تیم فرصت داد تا به خواسته های خودش دست پیدا کند. من دقیقا از برانکو حمایت خواهم کرد تا او پرسپولیس را از این منجلابی که گرفتارش شده بیرون بکشد.

*اگر حمید درخشان هنوز سرمربی پرسپولیس بود آیا این نتایج رقم می خورد؟

من اگر سرمربی پرسپولیس بودم تیم اکنون در بین سه تیم بالای جدول قرار داشت، برای اینکه من بیشتر تیم را می شناختم و با بازیکنان ارتباط بهتری هم داشتم. اگر در تیم حضور داشتم همانطور که گفتم مطمئنم اکنون جزء سه تیم بالای جدول بودیم وبرای قهرمانی می جنگیدیم اما در حال حاضر هم اتفاق بزرگی نیفتاده و اگر هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه کمک کند پرسپولیس از این بحران خارج خواهد شد.

*چه تصمیمی برای آینده دارید؟

من به زودی به انگلستان خواهم رفت تا در یک دوره مربیگری شرکت کنم. امسال من از چند تیم پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم که در حال حاضر استراحت کنم و کارهای مربوط به مربیگری در انگلستان را پیگیری کنم.

*به نظرتان خارجی هایی که اکنون به پرسپولیس آمده اند چه تفاوتی با گابریل و تادئو دارند؟

به نظرم اکنون نمی شود در مورد بازیکنان خارجی پرسپولیس اظهارنظر کرد. باید چند بازی دیگر بگذرد تا آن وقت عیار آن ها مشخص شود. اگر من تادئو را به ایران آوردم او اکنون در لیگ برزیل حضور دارد و حتی گلزنی کرده است. اگر گابریل را آورده ام او با هزینه زیادی به عربستان رفته اما در مورد این دو بازیکن خارجی پرسپولیس باید از سه، چهار بازی بعد اظهار نظر کرد.

*حمید درخشان چطور تصمیم گرفت که دست به حمایت برانکو بزند؟

ما باید یاد بگیریم تخریب نکنیم و به تیم کمک کنیم. برای من جالب است دوستانی که از من انتقاد می کردند الان چرا دهانشان بسته است و حرف نمی زنند. تیم من در بدترین وضع هیچ وقت چهار گل نخورد و در رقابت های جام باشگاه های آسیا تیم را صدر جدول تحویل دادم. ما زمان خودمان مشکلات زیادی داشتیم اما حالا تنها دلخوشی ام این است که حداقل پرسپولیس به یک ثبات مدیریتی رسیده و امیدوارم با برانکو به جایگاه دلخواهش برسد.

منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • محمد ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    0 0
    بخدا آقای درخشان من به جای شما خجالت می کشم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس