کد خبر 453469
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، دکتر اوا کارنیرو ، پزشک تیم و جان فیرن، فیزیوتراپ تیم را از نیمکت چلسی اخراج کرد و این دو در دیدار مقابل منچسترسیتی در روز یکشنبه حضور نخواهند داشت.

به گزارش مشرق، درگیری بین این دو از زمانی شروع شد که کارنیرو و جان فیرن برای درمان هازارد وارد زمین شدند و این موضوع باعث می‌شد که هازارد به اجبار برای حداقل 1 دقیقه از زمین خارج شده و تیمش را نه نفره کند. در زیر، به بررسی دستیاران مورینیو روی نیمکت چلسی پرداخته ایم.


آشنایی با ستون های امپراطوری مورینیو
گری استیکر- رابط بازیکنان با مربی

رابط بازیکنان چلسی ، سال‌هاست که در استمفوردبریج حضور دارد. اولین دوره ی حضور او در این تیم، به زمان رانیری برمی‌گردد که او مترجم سرمربی ایتالیایی بود. استیکر را می‌توان در کنار تونل ورودی زمین در بازی‌های خانگی مشاهده کرد و او مراقب بازیکنان و خواسته‌های آنهاست.

روی فاریا- دستیار مورینیو

شاگرد عصبانی مورینیو، از زمان حضور مورینیو در پورتو به عنوان مربی بدنساز در کنار او کار کرد و به همراه سرمربی پرتغالی به چلسی، اینترمیلان و رئال مادرید رفت.مورینیو فاریا را به عنوان آنالیزور استخدام کرده و از همان ابتدا، این دو در کنار یکدیگر کار کرده‌اند.مسئولیت‌های فاریا خیلی بیشتر از یک دستیار و مربی بدنساز است و او بیشتر زمانش را با مورینیو سپری می‌کند و حتی گاهی او را به مقاصد مختلف می‌رساند.

استیو هلند-دستیار مورینیو

هلند در سال 2009 به عنوان مربی تیم دوم چلسی انتخاب شد و موفق شد پله‌ها را تا رسیدن به دستیار مربی تیم اصلی طی کند. او که شخصیت آرامی دارد، متهم به این است که در جنگ‌های روانی مورینیو در کنار زمین به خاطر آرامشش، اختلال ایجاد می‌کند. هلند پیش از مورینیو در کنار آندره ویلاس بواس، روبرت دی‌متئو و رافا بنیتس در چلسی کار کرده است.


آشنایی با ستون های امپراطوری مورینیو

سیلویو لورو- دستیار مورینیو

دروازه بان سابق بنفیکا که در فینال رقابت‌های اروپایی 1988 و 1990 در درون دروازه این تیم حضور داشت و پس از آن مربی دروازه بان‌ها شده بود، توسط خوزه به دستیار مربی تبدیل شد و در تمام تیم‌هایی که مورینیو در آنها سوت زده بود حضور داشت. با حضور کریستوف لولیچون به عنوان مربی دروازه بان‌ها، لورو تمرکز خود را روی تمرینات بازیکنان و ارتباط با آنها گذاشته است. او بیشتر وقت خود را روی ضربات شروع مجدد می‌گذارد و گل دیدنی اسکار مقابل کریستال پالاس در فصل گذشته که مورینیو نیز از آن تمجید کرده بود، حاصل برنامه ریزی و تلاش او بوده است.

کریستوف لولیچون- مربی دروازه بان‌ها

لولیچون سال 2007 از رن به چلسی پیوسته بود، جایی که پیش از آن با پتر چک، گل اول چلسی در آن دوره همکاری می‌کرد. او به عنوان بازیکن دستاورد بزرگی نداشته ولی موفقیت‌های زیادی در لندن به دست آورده است. با جدایی پتر چک که دوست صمیمی لولیچون بود، شایعه جدایی لولیچون نیز شنیده می‌شد ولی او در چلسی ماند و با مورینیو ادامه همکاری داد. او که یکی از اعضای نیمکت است، بیشتر اوقات با داور چهارم درگیری لفظی پیدا می‌کند. درکنار مورینیو و فاریا، او یکی از بدترین اشخاص از جهت ارتباط با داور چهارم است.

آشنایی با ستون های امپراطوری مورینیو


اوا کارنیرو- پزشک تیم و دستیار مدیر پزشکی باشگاه

پزشک تیم اول چلسی، از دانشگاه ناتینگهام فارغ التحصیل شده و پیش تر در یک مرکز عمل‌های فوری در هایلندز فعالیت می‌کرده است. او در استرالیا درس خوانده و درسش را در لندن و وستهام تکمیل کرده است.

پس از همکاری با تیم المپیک بانوان بریتانیا و حضور در المپیک 2008 چین و همچنین تیم اول فوتبال بانوان انگلیس، او سال 2009 به چلسی پیوست و مربی تیم دوم باشگاه بود تا در سال 2011، آندره ویلاس بواس او را به تیم اصلی منتقل کرد. کارنیر پس از درگیری با مورینیو، دیگر روی نیمکت تیم اصلی نخواهد نشست، در تمرینات تیم و هتل نیز حضور نخواهد داشت.

جان فیرن- فیزیوتراپ تیم

فیرن سال 2010 از ردینگ به چلسی پیوست و در کنار کارنیرو، روی نیمکت تیم می‌نشیند. او در ردینگ، 8 سال تحت هدایت آلن پاردو، استیو کوپل و برندن راجرز فعالیت کرده است. کار او تحت الشعاع ورود کارنیرو به زمین شده و او هم با مورینیو دچار درگیری شد و از این به بعد، در کنار تیم نخواهد بود.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    خاک بر سرت مورینیو!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس